Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Θύμα χάκερ ο Δημήτρης Αναγνωστάκης

Χάκερ πήραν το e-mail του Δημήτρη Αναγνωστάκη στα "χέρια" τους και στέλνουν, σε όσους είχε στις λίστες του, μήνυμα με το οποίο ζητούν 1750 ευρώ για να επιστρέψει από την Κένυα στην Ελλάδα,
αφού  έχασε τσάντες και χρήματα. Βέβαια το μήνυμα δεν λέει πως θα γίνει να στείλουμε τα 1750 ευρώ, επίσης φαίνεται να έχει γραφτεί από μην γνωρίζοντες Ελληνικά, καθότι είναι ασύντακτο και  επομένως προδίδει με την πρώτη ανάγνωση ότι είναι προϊον χάκερ.
Διάβαστε το μήνυμα.

Τις απολογίες μου που επικοινωνώ μαζί σου με αυτόν τον τρόπο, έκανα ένα ταξίδι στο Ναϊρόμπι, Κένυα, και μου έκλεψαν την τσάντα, μαζί με το διαβατήριο και τις πιστωτικές κάρτες που ήταν μέσα. Η πρεσβεία είναι πρόθυμη να βοηθήσει, αφήνοντας με να ταξιδέψω χωρίς το διαβατήριό μου, απλώς πρέπει να πληρώσω για είσιτηριο και να διευθετίσω τους λογαριασμούς του ξενοδοχείου. Δυστυχώς για μενα, δε μπορώ να έχω πρόσβαση στα χρήματα μου χωρίς την πιστωτική μου, ήρθα σε επαφή με την τράπεζα, αλλά χρειάζονται παραπάνω χρόνο για να βγάλουν μία νέα. Σκεφτόμουν να σου ζητήσω να μου δανείσεις μερίκα χρήματα γρήγορα, τα οποία μπορώ να σου επιστρέψω αμέσως μόλις επιστρέψω. Χρειάζομαι 1,750 ευρώ για να καλύψω τα έξοδά μου, είναι αναγκαίο να μπορέσω να πάρω την επόμενη διαθέσιμη πτήση. Μπορώ να σου προωθήσω τις λεπτομέρεις σχετικά με το πως μπορείς να στείλεις τα χρήματα σε μενα.

Παρακαλώ, ενημέρωσέ με αν αυτό είναι εφικτό και ανυπομονώ να σε ακούσω σύντομα!

Με εκτίμηση,


Δημήτρης Αναγνωστάκης.
 
Η αντίδραση του Δημήτρη Αναγνωστάκη.
Μόλις πληροφορήθηκε αυτό Δημήτρης Αναγνωστάκης έστειλε το παρακάτω μήνυμα  
 
Αγαπητοί φίλοι,
αν έχετε λάβει ή αν λάβετε e-mail δήθεν από τον ηλεκτρονικό μου λογαριασμό, στο οποίο αναφέρεται ότι έχω πέσει θύμα κλοπής, κατά τη διάρκεια ταξιδιού μου στο Ναϊρόμπι της Κένυα και ζητώ οικονομική βοήθεια, παρακαλώ να το αγνοήσετε.
Πρόκειται για ηλεκτρονικό μήνυμα με ψευδές περιεχόμενο που επιδιώκει την εξαπάτηση των χρηστών του διαδικτύου και για την υπόθεση έχει ήδη ενημερωθεί η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσοι επικοινώνησαν μαζί μου, για τη γνωστοποίηση.
Με εκτίμηση
Αναγνωστάκης Δημήτριος
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου