Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Οταν κάποιοι προσπαθούσαν να διαβάλουν κάθε μορφή αντίστασεις...

Έως τη Μ.Δευτέρα οι ανακοινώσεις για τις μειώσεις στις τιμές των διοδίων.
To κίνημα δεν «πληρώνω»,  απόδειξε ότι όταν υπάρχει «θέμα», ενότητα και προσήλωση σε ένα δίκαιο στόχο, αργά ή γρήγορα θα υπάρξει λύση και δικαίωση.

Ερώτημα μετά την μείωση των διοδίων,  μπορεί να τεθεί σε όλους εκείνους, που προσπαθούν συστηματικά να ακυρώσουν και να συκοφαντήσουν κάθε αντίσταση της κοινωνίας σε άδικα μέτρα που λαμβάνονται σε βάρος της.
Πρόβλημα βέβαια υπάρχει και είναι μεγαλύτερο για την κυβέρνηση και τους χειρισμούς της, που δεν είδε το ζήτημα από την αρχή.  Όχι μόνο δεν «είδε» τις αποικιοκρατικές συμβάσεις της προηγούμενης κυβέρνησης από την αρχή που εμφανίστηκε το κίνημα, αλλά τις κύρωσε με την στάση της. Καθότι, μίλησε για υποκινούμενους , τζαμπατζήδες και άλλα τραγικά, χωρίς να δεί το πολιτικό ζήτημα που γεννιόταν και να αναζητήσει ως όφειλε τα αίτια του. Δυστυχώς!!
 
Τις επόμενες ημέρες, ενδεχομένως και τη Μεγάλη Δευτέρα, αναμένεται υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με τις θέσεις της κυβέρνησης για μείωση των τιμών των διοδίων αλλά και για τα έργα που είναι σε εξέλιξη για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, με στόχο οι μειώσεις να τεθούν σε ισχύ πριν την έξοδο των εκδρομέων του Πάσχα.

Όπως προέκυψε κατά τη συνεδρίαση του Κοινοβουλευτικού Τομέα Υποδομών, στην οποία ο αρμόδιος υπουργός Δ.Ρέππας ενημέρωσε τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, αναμένεται να ανακοινωθεί η δραστική μείωση -έως και 50%- της βάσης υπολογισμού ανά χιλιόμετρο, με στόχο τα 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο. Αυτή την στιγμή, η χρέωση κυμαίνεται μεταξύ 3-6 λεπτά ανά χιλιόμετρο.

Στο ίδιο πλαίσιο, αναμένεται η εισαγωγή μεταξύ άλλων, εκπτωτικών καρτών για τους συχνούς χρήστες αλλά και αναλογικής χρέωσης με βάση τα διασχιζόμενα χιλιόμετρα.

Επιπλέον, οι ανακοινώσεις θα αφορούν στο θέμα της εξασφάλισης της συνέχισης των έργων για τους επόμενους 8 μήνες, δηλαδή της συνέχισης της χρηματοδότησής τους από τις τράπεζες, στη δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου που θα έχει ως «προίκα» τα μελλοντικά έσοδα των διοδίων, καθώς επίσης και στον επανασχεδιασμό της πορείας των έργων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου