Ότι αυτοκίνητο και αν διαθέτετε, η προσοχή που θα πρέπει να δώσετε στη ρύθμιση του καθίσματος είναι σημαντική.
Ακολουθήστε τις οδηγίες και σε λίγο καιρό θα ανακαλύψετε και εσείς ότι οι ώρες που περνάτε στο αυτοκίνητο σας κολλημένοι στην κίνηση, μπορούν να γίνουν λιγότερο επίπονες.
Ακολουθήστε τις οδηγίες και σε λίγο καιρό θα ανακαλύψετε και εσείς ότι οι ώρες που περνάτε στο αυτοκίνητο σας κολλημένοι στην κίνηση, μπορούν να γίνουν λιγότερο επίπονες.
Βήμα 1
Τοποθετήστε το κάθισμα σας όσο πιο πίσω και πιο χαμηλά γίνεται. Η πλάτη του καθίσματος θα πρέπει να βρίσκεται σε γωνία 30 μοιρών με το έδρανο, ενώ η οσφυϊκή υποστήριξη θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της θέση και να μην στηρίζει την μέση σας.
Τοποθετήστε το κάθισμα σας όσο πιο πίσω και πιο χαμηλά γίνεται. Η πλάτη του καθίσματος θα πρέπει να βρίσκεται σε γωνία 30 μοιρών με το έδρανο, ενώ η οσφυϊκή υποστήριξη θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της θέση και να μην στηρίζει την μέση σας.
Βήμα 2 (εάν είναι εφικτό)
Εάν το κάθισμα του αυτοκινήτου σας διαθέτει ρύθμιση καθ’ ύψος, υψώστε το κάθισμα μέχρι το σημείο που θα βελτιωθεί αισθητά το οπτικό σας πεδίο. Δώστε προσοχή ώστε το κεφάλι σας να έχει επαρκή απόσταση από την οροφή.
Βήμα 3
Μετακινήστε το κάθισμα μπροστά, μέχρι το σημείο να μπορείτε να πατάτε με άνεση το πεντάλ του συμπλέκτη και του γκαζιού. Ελέγξετε εκ νέου το ύψος του εδράνου, ότι κάθεστε άνετα και ότι επίσης το κεφάλι σας είναι σε σωστή απόσταση από την οροφή.
Βήμα 4 (εάν είναι εφικτό)
Προσαρμόστε το έδρανο, ώστε οι μηροί να εφαρμόζουν χωρίς πίεση στο εμπρός μέρος του καθίσματος.
Προσαρμόστε το έδρανο, ώστε οι μηροί να εφαρμόζουν χωρίς πίεση στο εμπρός μέρος του καθίσματος.
Βήμα 5
Προσαρμόστε την πλάτη του καθίσματος ώστε να παρέχει συνεχώς στήριξη στην πλάτη σας, από το ύψος της μέσης έως και τους ώμους. Αποφεύγετε την μεγάλη κλίση της πλάτης και το «ξαπλωτό» στιλ οδήγησης. Κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει πόνους στον αυχένα από το παρατεταμένο σκύψιμο του λαιμού, ενώ σε έντονο φρενάρισμα μπορεί να γλιστρήσετε κάτω από την ζώνη.
Βήμα 6 (εάν είναι εφικτό)
Ρυθμίστε την οσφυϊκή υποστήριξη ώστε να εφαρμόζει καλά στην μέση σας και να νιώθετε την στήριξη που σας παρέχει χωρίς όμως να ασκεί ενοχλητική πίεση.
Βήμα 7 (εάν είναι εφικτό)
Ρυθμίστε το τιμόνι κατά τέτοιο τρόπο ώστε οι παλάμες σας να ακουμπούν το πάνω μέρος της στεφάνης χωρίς να τεντώνεστε υπερβολικά. Μετακινείστε το τιμόνι προς τα κάτω μέχρι να βλέπετε από το πάνω μέρος του τιμονιού χωρίς να χρειάζεται να υψώνετε το λαιμό σας. Επιπλέον ελέγξτε ότι το κατώτερο σημείο δεν σας ενοχλεί στις κινήσεις των ποδιών σας, καθώς και ότι ο πίνακας οργάνων είναι άμεσα ορατός.
Ρυθμίστε το τιμόνι κατά τέτοιο τρόπο ώστε οι παλάμες σας να ακουμπούν το πάνω μέρος της στεφάνης χωρίς να τεντώνεστε υπερβολικά. Μετακινείστε το τιμόνι προς τα κάτω μέχρι να βλέπετε από το πάνω μέρος του τιμονιού χωρίς να χρειάζεται να υψώνετε το λαιμό σας. Επιπλέον ελέγξτε ότι το κατώτερο σημείο δεν σας ενοχλεί στις κινήσεις των ποδιών σας, καθώς και ότι ο πίνακας οργάνων είναι άμεσα ορατός.
Βήμα 8
Ρυθμίστε με προσοχή το προσκέφαλο ώστε το ανώτερο σημείο του να είναι στο ίδιο ύψος με το πάνω μέρος του κεφαλιού σας. Το πίσω μέρος του κεφαλιού σας θα πρέπει να απέχει από το προσκέφαλο το πολύ 5 εκατοστά.
Βήμα 9
Προσαρμόστε το ύψος της ζώνης ασφαλείας, ώστε να διατρέχει το στήθος σας, χωρίς να σας «κόβει» στο λαιμό.
Προσαρμόστε το ύψος της ζώνης ασφαλείας, ώστε να διατρέχει το στήθος σας, χωρίς να σας «κόβει» στο λαιμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου