Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

" Εκεί- εκεί στην ALPHA Εθνική, μαζί με την Eurobank και την Αγροτική!"

Ο ΓΑΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΡΑΠΕΖΩΝ και η ΦΟΥΣΤΑ ΤΟΥ ΣΙΣΕ!!!

Φοβεροί πανηγυρισμοί σήμερα σε όλη την Ελλάδα , όταν έγινε γνωστή η πρόταση της   Εθνικής Τράπεζας για  συγχώνευση, για χιλοστή φορά,   με τη ALPHA ΒΑΝΚ.

Ενθουσιασμένοι όλοι  οι πολίτες ξέχασαν την κρίση   και φώναζαν " Εκεί- εκεί στην ALPHA Εθνική, μαζί με την Eurobank και την Αγροτική!" και επίσης κραύγαζαν ρυθμικά  ΅Εδώ - θα γίνει - ο γάμος σας " αφού πρόκειται για ένα  καλό  " γάμο" στον τραπεζικό χώρο.

Ποιος είναι ο γαμπρός και η νύφη δεν ξέρουμε. Ξέρουμε όμως τον κουμπάρο, που είναι το ΔΝΤ που το ζήτησε από την κυβέρνηση, όταν πάει στις Βρυξέλλες να μην είναι αρραβωνιασμένες ακόμα οι δύο τράπεζες, γιατί θα τους βγει το όνομα. Η πλευρά της ALPHA κάνει πείσματα, αρνήθηκε το προξενειό  και θέλει μεγαλύτερη προίκα , αλλά που θα πάει  θα τα φάμε τα κουφέτα.

 
Τώρα καλές μου που ξέρουμε και τι συνολάκι θα βάλουμε στο γάμο μούρλια αγάπες μου.  Δεν το συζητώ χρυσή μου θέλω ο γάμος να γίνει, γιατί εγώ χρυσή  το ράβω το συνολάκι δεν θα  πάω καλή μου ξεβράκωτη,   καλά να είναι ο Σισέ αυτός μας δίδαξε Γαλλικό στυλ μας έφερε Γαλλικό αέρα  αγάπες μου. Δες τα χρώματα του ντυσίματος του κυρίου Σισέ,  δένουν αρμονικά, μα πολύ αρμονικά. Τέλειο.

Το μαύρο της φούστας, ταιριάζει τέλεια με το άσπρο σακάκι και όλα μαζί με το πράσινο εσώρουχό του, που δεν το βλέπουμε, αλλά ξέρουμε πολύ καλά ότι το αγόρασε ειδικά για την περίσταση.  Ο ιδανικός συνδυασμός θα ήταν βέβαια καλές μου,  ένα κόκκινο εσώρουχο, αλλά το ότι προτίμησε το πράσινο  και δείχνει πόσο δεμένος είναι με την ομάδα του και πόσο δεμένο το συνολάκι. Τέλειο  δένει και με το σήμα της ALPHA αγάπη μου δεν το συζητώ. 

Αλλά αν καλή μου χαλάσει  τελικά ο γάμος , αλλάζει και το σύνθημα και γίνεται " Εκεί- εκεί στην Βήτα Εθνική, μαζί με το Ταμιευτήριο και την Αγροτική!"  Θα μας έχει μείνει από καθαρά στιλιστικής πλευράς, καλές μου, η  νέα μόδα από τη "φούστα πλισέ"  στη " φούστα Σισέ".
 Αχ! Τέλεια θέλω να γίνει αυτός ο γάμος ονειρεύομαι καλές μου πως  θα νιώθουμε  όλες  μας,  όταν  πιάνουμε  το πόμολο της πόρτας της νέας τράπεζας  να μπούμε μέσα στον οίκο Αχ!! τι αναστεναγμό θα βγάζουμε άλλο να το ονειρεύεσαι και άλλο όταν το νιώσουμε πραγματικά Αχ!!!  Τρέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου