Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Την ζηλεύω -Την ζηλεύω


Μπορεί την Σ. Οικονομέα ημερολόγιο μου, να μην ξέρω αν την "πάω" ή την ζηλεύω και ο λόγος είναι, ότι δικαιώνεται πολιτικά με το θάρρος της γνώμης της και για το timing  που λέει την άποψη της.
Την Κατερίνα Περλεπέ, όμως ημερολόγιο μου την ζηλεύω και μάλιστα πάρα πολύ. Το γιατί ;

Γιατί την μια μέρα λέει, όχι στην αύξηση του ΦΠΑ στα νησιά. Σωστό; και βέβαια σωστό, εν το μέσω της κρίσης δεν μπορείς να αυξάνεις το ΦΠΑ στα νησιά και μετά να περιμένεις ανάπτυξη.
Βγαίνει στα ραδιόφωνα, σήμερα η Κ. Περλεπέ βγήκε στο ράδιο ένα 98,1 στον Μ. Παπαμακάρυο και μίλησε κατά της κυβερνητικής πολιτικής για τα φάρμακα. 
Η κυβέρνηση για να ξέρεις ημερολόγιό μου, νομοθέτησε στην αντικατάσταση των φαρμάκων με αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης φάρμακα.  Ένας θεός ξέρει από που θα έρχονται και που θα παράγονται, αν θα έχουν εγκριθεί και αν έχουν περάσει το πειραματικό στάδιο. 
Στο ίδιο νομοθέτημα  γίνεται μεταβίβαση της επιστημονικής αρμοδιότητας- ευθύνης. Θα αποφασίζουν οι φαρμακοποιοί για το τελικό φάρμακό που θα σου δίνουν ανεξάρτητα από την συνταγογράφηση του γιατρού, ο γιατρός θα σου γράφει ασπιρίνη και ο φαρμακοποιός θα σου δίνει τι είναι ποιο φτηνό εκείνη την ημέρα, κάτι σαν χρηματιστήριο φαρμάκων ημερολόγιο μου. Και αυτό η Κ. Περλεπέ ημερολόγιό μου το κατηγόρησε είπε ότι είναι απαράδεκτο δεν στέκει.

Την ζηλεύω γιατί ενώ λέει ΟΧΙ στα παραπάνω και νομίζω ότι ακούω  βουλευτή της αριστεράς. Στην Βουλή πάει και ψηφίζει το μνημόνιο που περιέχει τα παραπάνω, είναι κομμάτια του!!!

Να γιατί την ζηλεύω ημερολόγιο μου, έχει το θράσος άλλα να κάνει, άλλα να λέει και άλλα να πιστεύει.
Και εγώ ημερολόγιό πιστή σε εσένα, σε διαβάζω κάθε βράδυ που πάω να κοιμηθώ και βλέπω να μου γράφεις να έχω αξιοπρέπεια να μπορώ να κοιμάμαι ήρεμη να έχω αξίες. Φταις εσύ ημερολόγιο μου, που εγώ η ηλίθια δεν μπορώ να αποκτήσω αυτό το θράσος. 

Η μόνη λύση είναι να σε κάψω στο τζάκι, αλλά μετά το ξανασκέπτομαι και βλέπω ότι θα κάψω μαζί σου την ανθρώπινη αξιοπρέπεια!!!
Καληνύχτα ημερολόγιο μου ας κοιμηθούμε ήρεμοι, δεν θα σε κάψω!!!


10 σχόλια:

  1. Αχ βρε παιδια...ειπε αυτα στην ευβοια σημερα το πρωι για τους ψηφους! εκλογες ερχονται μπας και 'τσιμπησει' τιποτα απο φαρμακεια, εταιρειες, αντιπροσωπους φαρμακευτικους,γιατρους κ.λ.π. Λες κι ο κοσμος ειναι ηλιθιος και δεν ξερει οτι ψηφιζοντας 'ναι σε ολα' τωρα τους δουλευει στο νομο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. OSO GIA TON FPA STA NISIA TOKANE GIA THN SKIRO! OI PSIFOI PROECHOUN!!! NOMIZEI OTI TROME KOYTOCHORTO! AI KIRA MOY.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΑΡΜ.ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ,ΧΑΛΚΙΔΑ23 Φεβρουαρίου 2012 στις 6:49 μ.μ.

    ΓΙΑ ΡΩΤΕΙΣΤΕ ΠΟΣΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕς ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΙΣΕ! ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ! ΤΖΑΜΠΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΟΛΑΡΙΟΥΜ [ΤΙ ΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ ΣΟΛΑΡΙΟΥΜ, ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ!] Η 'ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΡΙΑ'! ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΙΝΕΖΟΣ...ΓΙ ΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ti καλό κορίτσι που είναι σκέτη ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ με κεφαλαία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μας απαντησει η Περλεπε αν μπορει να ζησει με 580 ευρω? Αυτο ψηφισε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H AΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ! ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΗ ΖΩΗ! ΜΠΡΑΒΟ EVIAPOST!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα sms που δεχοταν απο τους φαρμακοποιους της ευβοιας, την ωρα της ψηφισης, οτι αν δεν τους υποστηριξει, θα την μαυρισουν στις ερχομενες βουλευτικες εκλογες τα ξερετε? τι να κανει η γυναικα!!! για τους ψηφους ρε γαμωτο!!! ολα εδω πληρωνονται! πολιτικα βεβαια εννοω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τωρα θα βγει να μας πει πως αν αρρωστησει δεν θα παρει φαρμακα απο το Μπαγκλαντες. οταν κυρα μου ψηφιζες ΄'ναι σε ολα ' και δυνατα μαλιστα, για να εξασφαλισεις να ξαναεισαι υποψηφια με το Πασοκ δεν ντρεποσουν? αν διαβαζες το μνημονιο 2 θα εβλεπες πως ειναι ανατριχιαστικο!!! αλλα τι σ ενοιαζε εσενα εκεινη την ωρα...τωρα ποιον κοροιδευεις μανταμ? τους πολιτες της ευβοιας που σε εβγαλαν? καλα να παθουν! τι κριτηρια θεε μου βαζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. tis tin exei stimeni o kosmos tis evias. tous efarmostikous nomus tha tous psifisi? an nai pion doulevi tote sta radiofona? ton kosmo? ti nomizei oti koroidevontas ton kosmo tha xanaeklegei? o kosmos xipnise kathrin kai se pire champari esto kai arga.

    ΑπάντησηΔιαγραφή