Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

η εξομολόγηση

Πάει μια μέρα μια γυναίκα, να εξομολογηθεί στον παπά του χωριού της.

Της λέει ο παπάς:
- Για πες μου κορίτσι μου τις αμαρτίες σου.

-Αμάρτησα πάτερ μου, πήγα με τον άντρα της γειτόνισσας μου...

- Δεν πειράζει τέκνο μου, μικρό το κακό, συγχωρείται η αμαρτία σου.

-Έκανα όμως και μια ακόμη αμαρτία, πήγα και με τον μανάβη του χωριού.

-Κι αυτή η αμαρτία, μικρή είναι..Συγχωρεμένη.

-Εεεεε, έκανα και μια άλλη αμαρτία, πήγα και με τον χασάπη του χωριού...

...Λέει τέλος πάντων στον παπά, όλους τους χωριανούς, που τους "πήρε", διαδοχικά.

...και καταλήγει:
-Όμως πάτερ, η πιο μεγάλη μου αμαρτία είναι ότι πήγα  και με τον παπά του διπλανού χωριού. 

Έξαλλος τότε ο παπάς της λέει:
-Βαρύτατο το αμάρτημα αυτό, τέκνον μου!

-Γιατί παπά μου; ρωτάει περίεργη η κοπελιά.

-Γιατί μωρή, το δικό σου το χωριό, παπά δεν έχει;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου