Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Αυτό αγάπη μου είναι ΕΣΥ. Θα πουλάς οικόπεδα για να αγοράσεις φάρμακα και σπίτια για να μπαίνεις στα χειρουργεία.

Την παλιά γνωστή διαφήμιση με τον "Λαλάκη τον εισαγόμενο" που  έλεγε "παφ και τάλιρο" και μας πρότεινε στο τέλος να μην αγοράζουμε εισαγόμενα προϊόντα, την θυμάστε.
Έτσι  λοιπόν αποφάσισε και η κυβέρνηση να βάλει τα  πέντε ευρώ και  να κάνει την δική της διαφήμιση με "Λαλάκη το νοσηλευόμενο".  «Τάλιρο και συνταγή» για κάθε «βόλτα»  στα νοσοκομεία. 
Αν εσύ βέβαια ξυπνήσεις χρυσή μου το πρωί και πεις δεν έχω τι να κάνω ας πεταχτώ μέχρι το Νοσοκομείο Χαλκίδας, τότε αυτό  δίνει bonus.

Με κάθε εισαγωγή στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, δίνει και δώρο μια κουρτίνα για κλινοσκεπάσματα. Το φάει σου βέβαια, το φέρνεις με το ταπεράκι από το σπίτι και έτσι σε απελάσει από το άγχος τι φαί θα φας το μεσημέρι ή το βράδυ.  Αν χρειαστεί να νοσηλευτείς αρκετές μέρες, φέρνεις την φουφού από το σπίτι, γιατί πετρέλαιο το μαγαζί δεν έχει.
Έτσι η κυρία διοικητής με ένα απλό bonus «μειώvει» τα ράτσα και τις ουρές. Γιατί ποιος χρυσή μου  θα μπαίνει στην ουρά για μία απλή συνταγή πληρώνοντας 5 ευρώ;
Ποιος αγάπη μου θα θέλει να εισαχθεί αν πρέπει να φέρνει το φαγητό του  με  ταπεράκι από το σπίτι και την  φουφού του, για να ζεσταθεί ;
Πληροφορίες, ότι το ΔΣ του νοσοκομείου έχει αποφασίσει να στέλνει στο σπίτι τον λογαριασμό της ΔΕΗ  διαψεύδονται .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου