Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Τοποθέτηση εκρηκτικών στο σπίτι της στον Αλμυροπόταμο καταγγέλει η Σοφία Μούτσου

Μή​νυση κατα αγνώστων για τοποθέτηση εκρηκτικών στο σπίτι της στον Αλμυροπόταμο καταγγέλει  η Σοφία Μούτσου. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Πρ. Δήμαρχος Στυρεων, άγνωστοι τοποθέτησαν 2 κιβώτια εκρηκτικών στην αυλή του εξοχικού σπιτιού της που βρίσκεται στον Αλμυροπόταμο! 
''Καταγγελία στην αστυνομία και Μήνυση υπέβαλλα την Δευτέρα 19 Μαϊου 2014 για τοποθέτηση παράνομων εκρηκτικών στο σπίτι μου στον Αλμυροπόταμο.
Συγκεκριμένα βρέθηκαν σε υπερυψωμένο εξώστη στην αυλή του σπιτιού μου στην πλατεία Αλμυροποτάμου 2 κιβώτια εκρηκτικών των 36 καψυλίων σφηνωμένα ανάμεσα σε δυο μεγάλες πέτρες, και είχαν μείνει εκεί προφανώς από την Ανάσταση.
Οι ηλίθιοι που έχουν την εγκληματική συνήθεια να γιορτάζουν την Ανάσταση με εκρηκτικά (αδιαφορώντας αν με αυτά σκοτώνονται και τραυματίζονται τόσοι άνθρωποι κάθε χρόνο), θεώρησαν πρέπον, αφού η οικογένειά μου δεν βρισκόταν εκεί για Πάσχα και χωρίς την άδειά μας, ν' ανοίξουν ανενόχλητοι σαν νοικοκυραίοι την πόρτα του σπιτιού, που είναι στο κεντρικό σημείο του χωριού, να τοποθετήσουν τα εκρηκτικά στον εξώστη του σπιτιού και να "ρίχνουν" στο γάμο του κουτρούλη αδιαφορώντας για την ασφάλεια των ανθρώπων στην Ανάσταση αλλά και του σπιτιού μου το οποίο υπέστη φθορές.
Δυστυχώς όμως γι' αυτούς ξέχασαν να μαζέψουν τα πειστήρια της εγκληματικής τους ενέργειας και έτσι, όταν πήγα στο σπίτι μου τις τελευταίες μέρες λόγω των δημοτικών εκλογών, βρήκα τα 2 άδεια κιβώτια των εκρηκτικών και όλο το "σύστημα" επιτόπου.
Αυτόπτες μάρτυρες μου δήλωσαν ότι ένα εκρηκτικό εξ αυτών έσκασε μέσα στην αυλή μου και εξ αυτού προέρχονται οι φθορές που βρήκα.
Η πρώτη μου ενέργεια ήταν να καταγγείλω το γεγονός στην Αστυνομία η οποία έδρασε αμέσως. Εστειλε αστυνομικό όργανο για την κατάσχεση των ευρημάτων, συνέταξε έκθεση κατάσχεσης και προχώρησε στις νόμιμες ενέργειες προς τον κ. Εισαγγελέα.


Με το βέλος ο εξώστης όπου βρέθηκαν τα κιβώτια των εκρηκτικών

Ποιοί έβαλαν τα εκρηκτικά στην αυλή μου δεν είδα. Ξέρω όμως και ως πρώην δήμαρχος αλλά και σαν ενημερωμένη πολίτης ότι οι υπεύθυνοι για την πυρασφάλεια της περιοχής είναι, οι εκλεγμένοι δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι και ο Δήμαρχος της περιοχής.
Ρωτάω : Ο δημοτικός σύμβουλος Αλμυροποτάμου Χρήστος Γκότσης και η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Αντζυ Τσιγαρίδα που βρίσκονταν στην Ανάσταση, δηλαδή μόλις 20 μέτρα από το σπίτι μου,  δεν έβλεπαν από πού έπεφταν τα εκρηκτικά της Ανάστασης;
Αυτοί οι δυό που γνωρίζουν πολύ καλά να τρέχουν σπίτι - σπίτι να μαζεύουν ψήφους, έτσι προστατεύουν την περιουσία των δημοτών τους οποίους οφείλουν να υπηρετούν; Γιατί ο κύριος Γκότσης και η κυρία Τσιγαρίδα, που είναι πρώτοι στις γιορτές και στις διοργανώσεις των "μεγάλων εφέ" στο χωριό επέτρεψαν να γίνει κάτι τέτοιο; Ισως πούν ότι δεν γνώριζαν. Οφειλαν να γνωρίζουν και να το απαγορεύσουν γιατί αυτό ήταν το καθήκον τους και για την αμέλεια του καθήκοντός τους θα ελεγχθούν.


Ο εξώστης του σπιτιού μου και τα κιβώτια των εκρηκτικών όπως βρέθηκαν.
Ακριβώς έξω από το σπίτι μου γίνεται η Ανάσταση στην πλατεία του χωριού.


 Οταν η ρίψη εκρηκτικών απαγορεύεται ρητά από το νόμο, όταν όλο το χωριό είναι γεμάτο χόρτα που όφειλαν να καθαρίσουν όπως ορίζει ο νόμος επιδικάζοντας και στους αμελείς ιδιοκτήτες το κόστος καθαρισμού, οι δικοί μας υπεύθυνοι δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι επιτρέπουν (ή αμελούν να απαγορεύσουν) να ρίπτονται εκρηκτικά με πιθανότητα κινδύνου σε ανθρώπινες ζωές, πυρκαγιάς και ζημιών σε ιδιωτικές περιουσίες και μάλιστα σε αντιπυρική περίοδο; Η ευθύνη τους είναι τεράστια καθώς και του πολιτικού τους προϊσταμένου του Δημάρχου.


2 κιβώτια των 36 εκρηκτικών καψυλίων σφηνωμένα ανάμεσα σε ογκώδεις πέτρες
όπως τα άφησαν εκεί οι ηλίθιοι που τα έριχναν.

Μήπως επειδή ήταν το δικό μου σπίτι, που ως γνωστόν είμαι πολιτικά αντίθετή τους, δεν φρόντισαν να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους όπως ώφειλαν και να απαγορεύσουν να γίνει ότι έγινε;
Η μήπως επειδή κάποιος γείτονας της πλατείας τους έκανε απανωτές μηνύσεις τα προηγούμενα χρόνια, για τον ίδιο λόγο, φαίνεται ότι ήταν πιο βολικό για κάποιους να βάλουν τα εκρηκτικά στο δικό μου σπίτι αφού απουσίαζα, αντί να τα απαγορεύσουν εντελώς καθώς είναι γνωστά τα δυστυχήματα και οι πυρκαγιές που συμβαίνουν; Πέρα από τις φθορές που υπέστη το δικό μου σπίτι, σκέφτονται τι θα μπορούσε να είχε συμβεί σε ολόκληρο το χωριό από μια πυρκαγιά στα ξερά χόρτα;


Το σπίτι που διακρίνεται ακριβώς κάτω από τον εξώστη μου ανήκει
στον κ. Βασίλη Γκότση αδελφό του Χρήστου.
Ας πάνε λοιπόν τώρα στον κ. Εισαγγελέα, όσοι κληθούν, να απαντήσουν ποιοι έβαλαν τα εκρηκτικά στο σπίτι μου, ποιοι τα έριχναν από κει, ποιοι ήταν υπεύθυνοι για όλο αυτό το όργιο επικίνδυνης αυθαιρεσίας εις βάρος της ιδιοκτησίας μου και άλλα σοβαρά ερωτήματα για να μάθουν άλλη φορά ποια είναι τα καθήκοντά τους και πώς να τα εκτελούν.
Σοφία Μούτσου Πρ. Δήμαρχος Στυρεων
 
πηγη http://notios-evoikos.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6754.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου