Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Ποινική δίωξη κατά του Τσοχατζόπουλου αποφάσισε η Βουλή

Tην άσκηση ποινικής δίωξης κατά του πρώην υπουργού Άμυνας, Άκη Τσοχατζόπουλου, για την υπόθεση των υποβρυχίων, και την παραπομπή του στο Δικαστικό Συμβούλιο αποφάσισε η Ολομέλεια της Βουλής, μετά από μυστική ψηφοφορία, αποδεχόμενη τη σχετική πρόταση του πορίσματος της Προανακριτικής Επιτροπής. 
Η ποινική δίωξη αφορά τα αδικήματα της παθητικής δωροδοκίας και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα.
Ο πρώην υπουργός παραπέμπεται με 216 ψήφους. Κατά της παραπομπής ψήφισαν εννέα βουλευτές, ενώ επτά βουλευτές ψήφισαν «παρών».

Σχετικά με τη νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα υπέρ της άσκησης ποινικής δίωξης ψήφισαν 215 βουλευτές, κατά ψήφισαν εννέα βουελυτές και οκτώ ψήφισαν «παρών».
Παρόντες στην ψηφοφορία ήταν 242 βουλευτές, έγκυρα ήταν τα 236 ψηφοδέλτια, άκυρα τα έξι ενώ βρέθηκαν και τέσσερα λευκά.
Στο Δικαστικό Συμβούλιο θα αποσαφηνιστεί το αν έχουν ή όχι παραγραφεί τα αδικήματα για τα οποία διώκεται ο πρώην υπουργός. Παράλληλα θα αποφασιστεί αν θα υπάρξει διαχωρισμός τους και αν θα παραπεμφθεί στο Ειδικό Δικαστήριο ή στην Τακτική Δικαιοσύνη.
«Αυτό το ΠΑΣΟΚ δεν είναι το κόμμα μου», απαντά ο Άκης Τσοχατζόπουλος
Νωρίτερα ο πρώην υπουργός μίλησε για σκευωρία, που θα καταρρεύσει και έκανε γνωστό πως θα προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Παράλληλα, επιτέθηκε με σφοδρότητα στο ΠΑΣΟΚ.
«Δεν νιώθω ούτε οργή, ούτε λύπη. Είμαι ήσυχος με τη συνείδησή μου. Γιατί δεν με παραπέμπει το κόμμα μου. Αυτό δεν είναι το κόμμα μου, δεν είναι το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορούσε ποτέ να καταστεί συνώνυμο του μαρτυρίου του ελληνικού λαού. Εγώ είμαι και θα παραμείνω ΠΑΣΟΚ», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Τσοχατζόπουλος
Κλείνοντας την ομιλία του ο πρώην υπουργός τόνισε ότι «σήμερα, το λεγόμενο ΠΑΣΟΚ, πολιτικά παραμορφωμένο, απομονωμένο, δημοκρατικά και οργανωτικά αποστεωμένο, κατέληξε σε αυτό που λέει ο λαός "κακό χωριό τα λίγα σπίτια" και σε ενός ανδρός αρχή. Γι' αυτό νομίζουν θα εκτονώσουν τη λαϊκή αγανάκτηση με δική μου ενοχοποίηση. Θα τους απογοητεύσω, όμως, γιατί είμαι αθώος».
«Σε όλο το πολυσέλιδο μυθιστόρημα (σ.σ. όπως χαρακτηρισε το πόρισμα της Επιτροπής) δεν υπάρχει ούτε ένα πραγματικό στοιχείο ή έστω ένδειξη ότι έχω οποιαδήποτε σχέση με κάποια εταιρεία. Πρόκειται για άλμα στο κενό και είναι αυθαίρετος ο συσχετισμός των εμβασμάτων της εταιρείας Torcaso με τις παράνομες πληρωμές της Ferrostaal», ισχυρίστηκε. Oμοίως, απέρριψε την κατηγορία για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα που του προσάπτουν, χωρίς κανένα στοιχείο και χωρίς καν το πόρισμα του ΣΔΟΕ όπως είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου