επιλογή φωτο eviapost |
Επιμέλεια κειμένου Γ. Μητροπέτρος Πρόεδρος ΕΠΚΑ-ΣτΕ
H κλιματική αλλαγή είναι μείζον θέμα για τους καταναλωτές στις περισσότερες χώρες του πλανήτη.
Εξάλλου το 30% των Βραζιλιάνων και το 26% των Ινδιάνων αναφέρουν την αποψίλωση των δασών ως το κορυφαίο θέμα ενώ στην Αυστραλία το 68% των καταναλωτών θεωρούν βασικό θέμα την αποτελεσματική διαχείριση του νερού.
Τα στοιχεία είναι γνωστά από την πέμπτη ετήσια έκθεση 2010 Image Power® Green Brands Survey της WPP που δημοσιεύθηκε πέρυσι το καλοκαίρι.
Ρωτήθηκαν πάνω από 9.000 άνθρωποι σε οκτώ χώρες. Η έρευνα εντοπίζει νέες τάσεις που σχετίζονται με την αντίληψη του καταναλωτή και την αγοραστική συμπεριφορά τους αναφορικά με τα πράσινα προϊόντα.Τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών σκοπεύει να ξοδέψει τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα για πράσινα προϊόντα το 2011, με πάνω από 70% των καταναλωτών στην Κίνα, την Ινδία και τη Βραζιλία να δηλώνουν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα.
Η πλειονότητα των καταναλωτών, πάνω από 60% σε όλες τις χώρες θέλουν να ψωνίζουν από περιβαλλοντικά υπεύθυνες εταιρείες, αλλά το κόστος των οικολογικών προϊόντων εξακολουθεί να αποτελεί εμπόδιο στις ανεπτυγμένες χώρες. Η έρευνα έδειξε ότι το ενδιαφέρον για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα είναι σχετικό με την αύξηση των αγορών σε όλη την υφήλιο σύμφωνα με τον Dan Esty, πρόεδρο της ομώνυμης περιβαλλοντικής εταιρείας.
Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σε κάθε χώρα αναφέρουν τη μείωση των τοξικών και επικίνδυνων ουσιών ως την πιο σημαντική δραστηριότητα μιας εταιρείας, που μπορεί να την κάνει πράσινη, σε συνδυασμό με την πολιτική της στη διαχείριση του νερού ή την ανακύκλωση. Επιπλέον, οι καταναλωτές λένε ότι η περιβαλλοντική συνείδηση αποτελεί σημαντική εταιρική προτεραιότητα, μπαίνοντας στην πρώτη γραμμή πίσω από την καλή τιμή, την αξιοπιστία και την φροντίδα για τους πελάτες.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η χρήση ενέργειας θεωρείται ότι είναι το μεγαλύτερο πράσινο ζήτημα ή πρόβλημα σήμερα, με το 79% να εκφράζει ανησυχίες για την οικονομία και ένα 35% να δηλώνει ότι θα δαπανήσει περισσότερα χρήματα για πράσινα προϊόντα το 2011 (λίγο κάτω από το προηγούμενο έτος).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου