Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Διάβασε…. Ψάξε…. τι θα ψηφίσεις .. για να μην έχουμε αυτές τις γελειογραφίες!!!!



Αυτό είναι το μήνυμα μας .
Πολλές είναι η συνεντεύξεις που δίνουν οι υποψήφιοι βουλευτές του νομού. Το τι διαβάζουμε δεν γράφεται…
Αλλά ευτυχώς υπάρχει και αυτός ο «ρουφιάνος» το google , κάνεις ένα ψάξιμο και βρίσκεις   την πορεία του υποψήφιου. Άλλοτε αφωνία, άλλοτε υπέρ της κυβέρνησης και μετά αλλαγή κόμματος, άλλοτε ….
Εμείς σήμερα θα σταθούμε  σε ένα υποψήφιο…

Σε συνέντευξη που έδωσε σήμερα,  όμορφα λόγια  και αυτό επαίνους για τον τρόπο που διοίκησε στο φορέα που ήταν διορισμένος από την κυβέρνηση. Διαβάζουμε
 Εγώ φρόντισα… Εγώ έχω πείρα… Εγώ έχω πτυχίο διεθνώς αναγνωρισμένος (θεέ μου τι άλλο θα διαβάσουμε…)
Αλλά αυτό ο ρουφιάνος ο google,  σου βγάζει την ιστορία για τον τρόπο λειτουργίας του ΝΑΑΑΑ… και ταυτόχρονα καταρρίπτει το συμπέρασμα  « ότι ο Έλληνας έχει κοντή μνήμη….» Τι ψαρέψαμε την καταγγελία ότι μέχρι που άφηνε νηστικούς τους ασθενής του νοσοκομείου, χωρίς θέρμανση και για να ζεσταθούν σκεπάζονταν  με κουρτίνες τους και πήγαινε το τριήμερο των διακοπών Αράχοβα.
Για αυτό προσοχή………… τι θα ψηφίσετε και από Πρόσωπα…..   
Γιατί λουκουμάκια μου μετά το λουκούμι βλάπτει ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου