Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Η ΔΗΛΩΣΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ !!

Το προβλέψαμε ότι ο κ. Νικολόπουλος θα απάνταγε στην δήλωση του δικού μας Σίμου το πρωί στο MEGA.
Ο Βουλευτής λοιπόν   Αχαίας της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Νικολόπουλος δήλωσε σήμερα τα εξής:
«Και τι δεν έχει ακουστεί μέχρι σήμερα για τους λόγους της απόφασής μου να αποχωρήσω από την κυβέρνηση…

Απέναντι στην δική μου, ξεκάθαρη και με σαφή πολιτικά κίνητρα επιχειρηματολογία, ένας «ποταμός» παραπολιτικής αερολογίας και συνωμοσιολογίας.

Τα αντιπαρέρχομαι όλα, γιατί δεν με πτοούν, δεν με αφορούν, δεν με σκιάζουν. 
Τα περίμενα, άλλωστε…
Εξάλλου όποιος έχει να μου καταλογίσει την παραμικρή παρανομία εάν δεν το πράξει τώρα ή είναι συνεργός μου ή αποδεικνύεται απλά ένας λασπολόγος ή εκβιαστής…. 
Όσο για τον φίλο μου, κυβερνητικό εκπρόσωπο, ο οποίος σε τηλεοπτική εκπομπή σήμερα, αναρωτήθηκε: «πέραν της ιατρικής εξέτασης, τι άλλη εξήγηση μπορεί να έχει η παραίτησή μου;», έχω απλά να πω ότι:
Την απάντηση στο ερώτημα «τρελός ή παλικάρι» θα την δώσει μόνο ο λαός και η ιστορία. 
Είμαι βέβαιος πάντως ότι αυτού του είδους την…. «πολιτική επιχειρηματολογία» που αναπτύσσει εις βάρος μου δεν επικροτεί, ούτε ο Πρωθυπουργός, ούτε οι άλλοι δύο πολιτικοί Αρχηγοί, που στηρίζουν την κυβέρνηση που ο ίδιος εκπροσωπεί.

Προς το παρόν, ας μου επιτρέψουν άπαντες να ασχοληθώ με τα πολύ σοβαρά και δύσκολα.
Και αυτά δεν είναι  άλλα από την ανάγκη, αυτή η τρικομματική κυβέρνηση να επαληθεύσει τις εξαγγελίες της και να δικαιώσει τις ελπίδες του λαού.

Θα παρότρυνα και όλους τους άλλους να ασχοληθούν με αυτά που έχουν να κάνουν με την επιβίωση του μέσου Έλληνα, αλλά αυτό δεν μπορώ και να το επιβάλλω…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου