Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Παραλίγο να πέσει ξύλο!

Διαπληκτισμοί και έντονη λογομαχία, επικράτησε στην συνέλευση που έκανε ο Δήμαρχος Κύμης Αλιβερίου στον Άγιο Λουκά απόψε το βράδυ. Η ένταση πυροδοτήθηκε όταν τον λόγο πήρε ο Γιώργος Παπαδιόχος.
Πριν καλά προλάβει να κάνει τις ερωτήσεις του στον Δήμαρχο, ένας υποστηρικτής και υποψήφιος με τον συνδυασμό του Δήμαρχου πήρε τον λόγο ρωτώντας τον με ποια ιδιότητα μιλά. Εκείνη την στιγμή άναψαν τα αίματα και άρχισε η ένταση. Ευτυχώς παρενέβησαν οι ψυχραιμότεροι και δεν μετατράπηκε η συνέλευση σε ρινγκ. Επί του θέματος, ο Γιώργος Παπαδιόχος ρώτησε τον Δήμαρχο για τις εξελίξεις στην Κύμη με την παραίτηση του προέδρου. "Για ποιο λόγο κύριε Δήμαρχε κάνετε τις συνελεύσεις χωρίς να είναι καλεσμένη η αντιπολίτευση; Yπάρχει απόφαση δημοτικού συμβουλίου για αυτές. Επιτρέψτε μου, εγώ θα την χαρακτήριζα φιέστα. Δεν θέλουμε λόγια αλλά έργα" επεσήμανε. Την ίδια άποψη εξέφρασε και ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Κότσαρης. Κριτική στον δήμαρχο άσκησε και ο πρόεδρος του χωριού Νίκος Αντωνίου, λέγοντας πως ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος του έχουν κλείσει τις πόρτες του δημαρχείου. "Με αυτή σας την κίνηση, κύριε Δήμαρχε δεν κάνετε κακό σε εμένα αλλά στο χωριό μου" του είπε. Ο Δήμαρχος με την σειρά του απάντησε: "Πως συνεργάζονται άψογα μαζί μου όλοι οι πρόεδροι και εσείς κύριε Αντωνίου δεν μπορείτε; Οι πόρτες μου είναι ανοιχτές σε όλους" 
http://evianews.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου