Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Μια εξομολόγηση καρδιάς .....

Ήμουνα παιδάκι. Κυβερνούσε η δεξιά. Θυμάμαι τη μεγάλη απεργία της ΓΕΝΟΠ. Θυμάμαι το περιστατικό έξω από το γήπεδο της Πτολεμαΐδας! Σκάνε μύτη 3 περιπολικά και συλλαμβάνουν 2 ανθρώπους! Ο ένας ήταν ο μακαρίτης ο Αμαλος! 
Ο δεύτερος ήταν ένας μουσάτος τύπος που εμένα μου ήταν άγνωστος τελείως! Κάποιοι φίλοι μου είπαν ότι τον λένε Μήτσο Πιπεριά! Στα μάτια μου έμοιαζαν ημίθεοι! Τους ζήλεψα! Βιαζόμουν να μεγαλώσω και να βρεθώ στην δική τους θέση!
Μεγάλωσα έγινα φοιτητής και τον ξαναβρήκα μπροστά μου! 
 
Εγώ πασπιτάκος και εκείνος τρανός! Εκτελεστική γραμματεία της ΓΣΕΕ και η μεγάλη ρήξη του 85! Ο  Μήτσος και άλλοι πολλοί καλοί σύντροφοι ακολουθούν τον Γεράσιμο στο ΑΣΚ ! Με πλήγωσε!Με μάτωσε! Τον κατηγόρησα! Αλλά είχε δίκιο!

Πάλι στο ΠΑΣΟΚ αργότερα και νέοι αγώνες ενάντια στον εκσυγχρονισμό και τον Σημίτη που μετάλλαξε το ΠΑΣΟΚ και κατέστρεψε την χώρα! Ο Μήτσος ήταν πάντα πρώτα εργάτης και κίνημα και μετά ήταν κόμμα!

Σήμερα ο Μήτσος μίλησε! Στην καρδιά μας και την ψυχή μας! Είπε αυτό που όλοι μας θέλουμε να
πούμε! ότι δηλαδή κάθε προοδευτικός πολίτης αυτής της χώρας πρέπει σήμερα να στηρίξει το Σύριζα που αυτή τη στιγμή αποτελεί τον κυρίαρχο φορέα της αριστεράς απέναντι στην νεοφιλελεύθερη λαίλαπα!

Παρακολούθησα έναν αναβρασμό και μια βρώμικη αντίδραση από κάποιους που επιμένουν να στηρίζουν το κόμμα των γερμανοτσολιάδων!

Λοιπόν μάγκες μου ως εδώ η ανοχή  Μην ξαναπιάσεται τον Μήτσο στο βρώμικο στόμα σας! Αν εσείς είσαστε ξενίστες και φιλοξενούμενοι σε αυτό το κόμμα ο Μήτσος είναι η ζωντανή ιστορία του! Και όταν ο λαός θα σας στείλει μια και καλή σπίτι σας μόνο άνθρωποι σαν αυτόν θα το ξανακάνουν το κόμμα της καρδιάς μας! Μαζέψτε λοιπόν το βρωμόστομά σας και τραβάτε στα αλισβερίσια σας με τον Παπαδήμο και τον Σαμαρά! 

Εμείς θα πάμε με τον ΠΙΠΕΡΓΙΑ και το λαϊκό κίνημα!
 
Δημήτρης Νικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου