Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

Σταυρούλα Οικονομέα: ''Ενα αντίο που άργησε 4 χρόνια.....'' Τι να υποθέσω;

Κ.  Θανάση,  έτσι  σας  αποκαλούσα  πάντα,  από  το 1990  που  σας  γνώρισα.  Θα  μου  επιτρέψετε  να  σας  αποχαιρετίσω  και  γώ, κάνοντας  μια  μικρή  μόνο  αναδρομή  στα  20  περίπου  χρόνια  που γνωριστήκαμε  στον  ίδιο  πολιτικό  χώρο. 
 Εγώ  τότε  αρκετά  νέα, με   όνειρα,  ρομαντική  και  παρορμητική  πολιτικά, νόμιζα  ότι  θα  αλλάζαμε  τον  κόσμο  όλο.  Στάθηκα  δίπλα  σας,  όπως  και  πολλοί  άλλοι  βέβαια, ήμουν  εκεί  στις  χαρές  σας, στις  νίκες  σας, έκλαψα  στις  ήττες  σας -το  θυμόσαστε  που  με  παρηγορούσατε-σε  όλες  στις δύσκολες  στιγμές  ήμουν  παρούσα, κυρίως  μάλιστα  στις  δύσκολες.....

Πολλοί  με  ταύτισαν  πολιτικά  μαζί  σας,  κατηγορήθηκα  γι  αυτό,  τσακώθηκα όλα  αυτά  τα  χρόνια   με  πολύ  κόσμο  στην  Εύβοια για  τις  επιλογές  μου  αυτές  στο  πρόσωπό  σας,  αλλά  δεν  με  πτοούσε  τίποτα. Το  έκανα  γιατί  το  πίστευα, χωρίς  ποτέ,  και  το  ξέρετε  καλά,  να  σας  ζητήσω  την  παραμικρή  ''εξυπηρέτηση''. Την  παραμικρή!  
'Ωσπου  ''χαθηκα''  τα τελευταία  4  χρόνια  ξαφνικά, απόλυτα συνειδητά,  και  ηττημένη....Ηττημένη  για  τρίτη  φορά  στην  ζωή  μου! Το  1996  που  στήριζα  Ακη  φανατικά,  το  2007  που  στήριξα  Γιώργο  με  όρους  πολεμικούς -όχι  οτι  ο  Βενιζέλος  ήταν  καλύτερος-,  και  την  τρίτη,  από το 2010  περίπου και  μετά που βλέπαμε  να  διαλύεται  η  κοινωνία  και  σείς  να  μην  μιλάτε καθόλου!  Ούτε  μια λέξη!  
 Μπορεί  δεν  λέω, σε  όλες  τις  παραπάνω  περιπτώσεις  να  φταίω  εγώ  που  επένδυσα  πολλά....Όμως  αλλιώς  σας  περίμενα...Ήσασταν  πάντα  ευγενής, καλωσυνάτος, εργατικός, ήρεμος, αλλά όταν  χρειάστηκε  να  συγκρουστείτε  σε  κεντρικές  πολιτικές  επιλογές  του  κομματός  μας  απο  το  2010,  αλλά  και  της  ΝΔ μετά, είχατε  μια  σιωπή  περίεργη,  διαρκείας....
Τι  να  υποθέσω;   Σας  χρωστάω  λοιπόν  ένα  αντίο  οριστικό,  λόγω  πολιτικής  διαφωνίας, λόγω απογοήτευσης,  λόγω προδοσίας-έτσι  νιώθω- και  όχι  μόνο  εγώ.  Λυπάμαι  ειλικρινά...... Εύχομαι  μέσα  από  την  καρδιά  μου,  να  είσθε  πάντα  καλά.  Αντίο.......

12 σχόλια:

  1. ένα αντίο που καίει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Σταυρούλα!!! Όλα τα λεφτά...
    Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυρ Γιάννη θα τον πάρει στο Αλιβέρι;;; Αν δεν το πάρει, να του βρούμε κάτι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν κατάλαβα γιατί αντιδράς κα Οικονομέα ; Ζηλευέεις πόσα παίρνει τον μήνα;; Εσύ κορίτσι μου ούτε στον ύπνο σου δεν θα δεις τα πόσα παίρνει; Θα μας πει πόσα παίρνει τον μήνα; ή να τα υπολογίσουμε εμείς;;
    Αλλά καλά να πάθετε να ξέρατε από πρώτα τι στηρίζετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί τώρα το αντίο; Φαίνεται περίεργο και εκπρόθεσμο. Μερικές μόνο ημέρες πριν την ορκωμοσία της νέας Δημοτικής Αρχής Κύμης-Αλιβερίου; 'Ετσι υποτιμάτε την νοημοσύνη των δημοτών της περιοχής. Εξάλλου η πορεία του έχει κριθεί από όλους που τον τίμησαν με την ψήφο τους (Νομάρχης,Αντιπεριφερειάρχης,Δήμαρχος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα εσύ πιστεύεις ότι ψήφισαν οι δημότες στο Δήμο Κύμης Αλιβερίου; ή πριν; Πτωχέ μου άνθρωπε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οικονομέα Σταυρούλα26 Αυγούστου 2014 στις 2:58 μ.μ.

    Αν γνωρίζατε καλά, και είχατε ενημέρωση, δεν θα απορούσατε για το ''γιατί τώρα το αντίο''. Η αποστασιοποίηση μου λοιπόν υπήρξε εμπράκτως εδώ και τέσσερα χρόνια! Το γνωρίζουν οι πάντες στην νομαρχία, άλλωστε προέκυπτε και από τις κατά καιρούς ανακοινώσεις μου, αλλά και τα λεγόμενά μου δημοσίως..Ας μην ονειρεύεστε φίδια λοιπόν καλέ μου συμπολίτη. Απλά είναι τα πράγματα. Τώρα αν εσείς τώρα το μαθαίνετε οκ, τι να κάνουμε. Και δεν υποτιμώ κανέναν άνθρωπο στην ζωή μου. Σέβομαι την απόφασή σας να εκλεγεί δήμαρχος, και εύχομαι τα καλύτερα για την περιοχή σας. Εγώ όμως έκρινα την συνολικότερη πολιτική στάση του τα τελευταία χρόνια σε κεντρικές επιλογές του Πασόκ και της ΝΔ.. Αυτά, για να μην κάνετε σενάρια που ίσως βέβαια σας βολεύουν, για να οδηγήσετε αλλού τεχνηέντως και πονηρούλικα....Καθαρά λοιπόν και επώνυμα βγήκα και όχι ανώνυμα. Με την ευκαιρία της αποχώρησης του νομάρχη μετά από τόσα χρόνια από την νομαρχία, θέλησα να τον αποχαιρετίσω και γώ με τον τρόπο που εγώ διάλεξα. Τελεία και παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το "αντίο" αν το είχαμε πει σε όλους αυτούς εμείς χρόνια τώρα δεν θα είχμε φθάσει εδώ που είμαστε!!!
    Αλλά δυστυχώς δεν "μπορέσαμε" ή δεν τολμήσαμε να το πούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας πω εγώ πόο τον υπολογίζω να οικονομά στην πλάτη μας γιατί δεν θα τολμήσει ο ίδιος να το πει πάνω από 8.000 χιλιαρικά τον μήνα. Έκατσα και τον υπολόγισα παίρνει σύνταξη
    Ως Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου.
    Ως Υπάλληλος της ΔΕΗ που ποτέ δεν δούλεψε
    Ως Νομάρχης
    Ως Αντιπεριφερειάρχης
    και μισθό Ως Δήμαρχος
    Λέει κανείς τίποτα Στην Υγεία των....
    Επομένως που να δει την κρίση αγαπητή κυρία Οικονομέα;
    Γιατί να μην έχει "μια σιωπή περίεργη, διαρκείας...."
    Που το περίεργο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΟΥΡΝΙΣΕΙ, ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ ΤΟΥ Δ. ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ. ΓΙ ΑΥΤΟ, ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΗΣ Κ. ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ, ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΑ ΓΕΝΙΚΩΣ, ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ.. ΑΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΘΑ ΠΕΦΤΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΤΕ-ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΕΤΑΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ, ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΠΑΝΤΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΛΟ- ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΧΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΙΣΩΣ ΤΗΣ ΛΕΓΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΩΜΑΣ!!!! ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΦΤΑΝΑΝ! ΕΓΙΝΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΡΗΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΥΡΑΝΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΟΡΜΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ, ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΟΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ!. ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΙΑΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΗΣ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ Ε Ξ Α Ρ Τ Η Σ Ε Ι Σ!!!!ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΛΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ''ΚΡΑΤΑΕΙ'' ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ''ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ''! ΚΑΙ Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!! ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ η Κατερίνα έλειπε από την ορκωμοσία !!! Αυτό τι σημαίνει ;;; Λες να διαφωνεί και αυτή με τον Μπουραντά ;; Θα τρελαθώ αν το ζήσω και αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Εγώ πάντως στην ορκωμοσία είδα εφοπλιστές, επιχειρηματίες, εργολάβους και άλλους εκπρόσωπους οικονομικών συμφερόντων!!!
    Τελικά η Οικονομέα είχε τις πληροφορίες της για ποιοι θα παραστούν και την έριξε την βόμβα πριν και για αυτό ερμηνεύει η στιγμή που την έκανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή