Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Άννα: Λιώσαν τα νιάτα μου στη βιοπάλη, με τα κομμάτια μου έδενε τ' ατσάλι...

Γεννήθηκα σε ορυχείο!!

"...Επειδή προσωπικά είμαι γεννημένη σε ένα ορυχείο (!!!μέσα στη στοά γεννήθηκε?) και δουλεύω από τα 17 μου χρόνια, επειδή αυτά που έκανα στην πολιτική τα πίστευα βαθιά και τα πάλεψα, δεν δέχομαι από κανέναν να μου λέει για καρέκλες, Μα κανέναν...."
(φωτ. από "ΒΗΜΑ")
Άσχετο και μόνο για αναγνώστριες: Κυρίες μου, μετά το στυλ Segolen, το 2011-12 είναι της μόδας το στυλ Lagarde. Προτιμάτε πάντα τη γαλλική φινέτσα. 

1 σχόλιο:

  1. ΕΛΑ ΒΡΕ ΑΝΝΑ! ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ! ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΤΑ 24 ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ! ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ! ΑΣΕ ΒΡΕ ΑΝΝΟΥΛΑ ΠΟΝΗΡΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ 54 ΕΧΕΙΣ ΘΡΑΣΣΟΣ ΠΟΛΥ! ΑΠΟ ΤΑ 24 ΜΕΧΡΙ ΤΑ 54 ΜΕ ΘΕΣΟΥΛΕΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ! ΒΡΕ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΛΕΩ ΕΓΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή