Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Μα, εσύ ήσουν Παπανδρεϊκότερος του Παπανδρέου...

...στα υπουργικά συμβούλια!...
"Λένε, πως ούτε μια φορά δεν του΄πες, Πρόεδρε δεν τα λες καλά, εγώ διαφωνώ", του΄'πε ο Καμπουράκης, που στο μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξης Χρυσοχοϊδη, έβαζε τα χέρια στο κεφάλι- σαν να τραβούσε τα μαλλιά του.
Η απάντηση είχε μεγάλη πλάκα. "Έχω... διατυπώσει γραπτά τις απόψεις μου, αλλά είμαι ευπρεπής άνθρωπος , και δεν θέλω αυτά να τα δείξω".
"Να τα δείξεις Μιχάλη μου γιατί παίζεις το κεφάλι σου", του'πε ο Καμπουράκης, αλλά περαιτέρω εξηγήσεις για τα "γραπτά ", δεν έλαβε.
Ο Χρυσοχοϊδης επί της ουσίας βγήκε σήμερα για να διορθώσει την γκάφα του "δεν διάβασα το μνημόνιο". Αλλά κατά την γνώμη μας μάλλον τα΄κανε χειρότερα με όλα αυτά που είπε.
Η δικαιολογία που κατάφερε να βρει μετά από δυο μέρες ήταν πως γνώριζε τις βασικές κατευθύνσεις του μνημονίου.
Ο λόγος του ήταν λιγότερο παραληρηματικός αυτή την φορά, αλλά δεν είχε πειστικές απαντήσεις, και ξαναέπεσε σε σοβαρά πολιτικά λάθη.
Αγκάλιασε τον μισητό πια Σημίτη, υπαναχώρησε από την βασική του θέση για τη μη υποψηφιότητα Παπανδρέου, και-αυτό ήταν κορυφαίο- δέχτηκε ως αυθεντική την δημοσκόπηση της VPRC (που από μακριά μυρίζει για στημένη), παραδεχόμενος πως το ΠΑΣΟΚ είναι πέμπτο Κόμμα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου