Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΗΛΩΣΗ «Δώστε μας την Κω για να σας πληρώσουμε», λέει Δανός ευρωβουλευτής και ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ από εμάς...

«Μη παραδοσιακά μέτρα» προκειμένου να υπάρξει διασφάλιση σε περίπτωση χρεοκοπίας της Ελλάδας ζητά Δανός ευρωβουλευτής, προτείνοντας στην Ελλάδα να παραχωρήσει την Κω για να έχει η χώρα του το κεφάλι της ήσυχο!
Ο Μόρτεν Μέσερσμιντ, μέλος του Λαϊκού Κόμματος της Δανίας και ευρωβουλευτής, της ομάδας «Ευρώπη της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας», αναφέρει σε συνέντευξή του στην μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα «BT» ότι
«αν η Ελλάδα επιθυμεί να δανειστεί εκ νέου από την Ε.Ε., τότε το κόμμα του θα απαιτήσει πιο δραστικά και μη παραδοσιακά μέτρα διασφάλισης». Συγκεκριμένα προτείνει στην κυβέρνησή του να απαιτήσει το νησί της Κω ως «εγγύηση» ή μάλλον υποθήκη για το δάνειο.
«Κατανοούμε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να παρέχει εγγύηση για τα δάνεια με την μορφή μετρητών. Αλλά θα μπορούσε για παράδειγμα να μας δώσει ως υποθήκη το νησί της Κω, ώστε όταν η Ελλάδα χρεοκοπήσει να πάρουμε τα τουριστικά έσοδα», αναφέρει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα, στην οποία παρείχε και φωτογραφίες του από την Κω, στις οποίες ποζάρει κρατώντας τη σημαία της Δανίας.
Ο κ. Μέσερσμιντ εμφανίζεται βέβαιος για την ελληνική χρεοκοπία, λέγοντας ότι «καμία χώρα δεν έχει ανακτήσει τον έλεγχο της οικονομίας της, με χρέος άνω του 150% του ΑΕΠ»
Να σημειωθεί ότι ο εν λόγω πολιτικός είναι γνωστός για τις ακραίες θέσεις του, ενώ το κόμμα του τάσσεται εναντίον των μεταναστών και στον ίδιο τον θεσμό της ΕΕ.

Σχόλιο eviapost:
Είπαμε να μην ασχοληθούμε με την δήλωση του Δανού αλλά μετά είδαμε  την φωτογραφία του και αποφασίσαμε να το κάνουμε.
Ήταν δυνατό να χάναμε αυτό το χαμόγελο, το παιδί για να το αποκτήσει έχει σκύψει πολλές φορές και νομίζει ότι το σκύψιμο είναι  εύκολο…
Τι θα έλεγε η Μ. Κάραλη αν ζούσε; Πάμε να το θυμηθούμε  ..
Εξω πο…. από την παράγκα . Ναι  αυτό θα έλεγε…


Σχόλιο eviapost:
-Πάντωςςςς εμένα μου αρέσει… δες χρυσή μου τα δάκτυλα κάτω από το πιγούνι του δεν του προσθέτουν  αποφασιστικότητα; … 
-Δεν Δείχνουν  ότι αυτό το παιδί μια μέρα θα  το πάρει… 
-Το νησί καλέ ήθελα να πω… 
(γιατί  μου αλλάξατε σειρά.)
-Στην άλλη φωτογραφία με την σημαία δεν έχει κάτι το πριγκιπικό;
-Δεν μοιάζει χρυσή μου με το δικό μας πριγκιπόπουλο..
-Αχ!! Με τρελαίνει!!! 
-Η ιδέα κάθε φορά από εδώ και στο εξής που θα πηγαίνω διακοπές να βάζω στις βαλίτσες μου  την σημαία!!!
-Ξέρεις  αγάπη μου θα μου θυμίζει στρατά ..στις δύσκολες ώρες.. Ευζώνους, πεζοναύτες κ.α…
-Αυτός αγάπη μου γιατί ήρθε στη Υδρα με την σημαία;;   
-Δεν μπορώ να το  ερμηνεύσω.
-Τι μόνη ερμηνεία που μπορώ να δώσω είναι ..
α αυτό το κόκκινο της σημαίας μήπως το χρησιμοποιεί να τρέξουν από πίσω του οι «ταύροι»…χρυσή
-Πρέπει να κλείσω .. 
Αχχ!!!...να με τρελαίνει αυτό το χέρι στο πιγούνι δεν χορταίνω να το βλέπω…
(Προς την τεχνική  υποστήριξη του blog. Να την βάλεις μεγάλη...Την Φωτογραφία ενοώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου