Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Ξέρετε πόσο καιρό έχει να κάνει σεξ ο Α.Γκλέτσος; Πόσο;;;

Το ζούμε και αυτό!!
Ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος και πρώην sex symbol αφού κατάφερε μέσα από το σίριαλ «Ψίθυροι Καρδιάς» να κερδίσει τον τίτλο του πιο αισθησιακού άνδρα της γενιάς του δεν διστάζει σήμερα ν΄ αποκαλύψει ότι

απέχει συνειδητά από το σεξ εδώ και ένα χρόνο, αφού έχει άλλα πράγματα που τον γεμίζουν! «Δεν κάνω σεξ. Περνάνε περίοδοι στη ζωή μου που απέχω συνειδητά. Είναι μια τέτοια περίοδος τώρα. Έχω άλλα πράγματα που με γεμίζουν. Τα καθήκοντά μου στο δήμο, οι φίλοι μου, ο αθλητισμός. Δεν κάνω σεξ και δεν ντρέπομαι να το πω. Μπορεί να έχω να κάνω και ένα χρόνο».
Σε συνέντευξή στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» μίλησε ανοιχτά και για την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής του: «Όταν αρρώστησα. Όταν διαπιστώθηκε το πρόβλημα στην καρδιά μου. Άρχισαν τα μπες βγες στα νοσοκομεία και τα χειρουργεία και τα είδα όλα. Είχα δύο χρόνια να κοιμηθώ. Φοβόμουν να κοιμηθώ το βράδυ μήπως πεθάνω. Έπαιρνα ηρεμιστικά χάπια». Όσο για τη σχέση του με τα χρήματα δηλώνει ότι δεν τον πειράζει καθόλου να ζει και με λίγα αφού έχει μάθει να ζει σπαρτιάτικα: «Ζούσα σπαρτιατικά από άποψη. Δεν είμαι τσιγκούνης. Ότι έχω το τρώω, αλλά μπορώ να ζήσω και με ελάχιστα. Δε με ενδιαφέρει να χαλάσω χρήματα για ρούχα. Έχω δυο τζιν και αυτά φοράω. Δε χαλάω λεφτά σε μπουζούκια. Δε μου χρειάζονται πολλά λεφτά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου