Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Δημήτρης Παπαναστασίου: Θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στο νέο Δήμο Κύμης – Αλιβερίου"

Ανακοίνωση εξέδωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Κύμης – Αλιβερίου, Δημήτρης Παπαναστασίου, με την οποία γνωστοποιεί την παραίτησή του από την θέση του Δημάρχου Κονιστρών, ώστε να ασχοληθεί απερίσπαστος με την προεκλογική εκστρατεία του συνδυασμού “Πολίτες της Αυτοδιοίκησης του Δήμου Κύμης - Αλιβερίου” του οποίου ηγείται.
Η ανακοίνωση αναφέρει: .
 «Όπως γνωρίζετε, εδώ και πολλές μέρες έχω δημοσιοποιήσει την πρόθεσή μου να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Κύμης – Αλιβερίου στις εκλογές της 07/11/2010.

Και ενώ θα περίμενε κανείς, ότι η προεκλογική περίοδος θα χρησιμοποιηθεί από όλους τους υποψηφίους για να εκθέσουν τις απόψεις και το πρόγραμμά τους για την πορεία του τόπου μας τα επόμενα χρόνια, δυστυχώς κάποιοι συνυποψήφιοι μου εξάντλησαν την επιχειρηματολογία τους για να πείσουν τους πολίτες, με προσωπική επίθεση εναντίον μου, ανασύροντας σκελετούς από το ντουλάπι και χρησιμοποιώντας γνωστή σκευωρία εις βάρος μου που έχει εξυφανθεί εδώ και 10 χρόνια με στόχο αφ’ ενός μεν να με πλήξουν ηθικά και πολιτικά, αφετέρου επιδιώκοντας να ακυρώσουν την υποψηφιότητά μου.
Αν και θα έπρεπε η συζήτηση να περιστραφεί γύρω από τα μεγάλα προβλήματα του τόπου μας, τις προοπτικές που δημιουργούνται με το Π-ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ αλλά και ακόμα να κάνουν κριτική στην 12ετή παρουσία και προσφορά μου, θεώρησαν σκόπιμο να ασχοληθούν μόνο με κατασκευασμένες συκοφαντίες, στις οποίες οι συνδημότες μου έχουν απαντήσει σε δύο εκλογικές αναμετρήσεις.
Επειδή όλα αυτά τα χρόνια ασχολήθηκα με την επίλυση των προβλημάτων του τόπου μου και όχι με ψεύδη, συκοφαντίες και κακοήθειες.
Επειδή είχα την προσδοκία ότι η προεκλογική περίοδος προσφέρεται για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από τα μεγάλα προβλήματα της περιοχής μας.
Επειδή σέβομαι πάντοτε την αντίθετη άποψη, ακόμα και όταν δεν συμφωνώ, αρκεί να συνοδεύεται από επιχειρήματα και όχι από κραυγές και λασπολογία.
Επειδή αυτοί που πολέμησαν λυσσαλέα το Π-ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ και το νέο Δήμο Κύμης – Αλιβερίου για προσωπικούς ή ιδεολογικούς λόγους, σήμερα διεκδικούν την ψήφο των πολιτών κρύβοντας με επιμέλεια την προηγούμενη θέση τους, προφανώς για να τους παραπλανήσουν.
Επειδή δεν διαφαίνεται ότι η συζήτηση  αυτή μπορεί να γίνει σε επίπεδο παρατάξεων, παρότι είναι επιβεβλημένο.
Επειδή η συζήτηση  αυτή είναι αναγκαία να γίνει με όλους τους Δημότες μας γυναίκες και άνδρες αλλά η έκταση του Δήμου είναι μεγάλη και ο χρόνος περιορισμένος.
 Για όλους αυτούς τους λόγους αποφάσισα να παραιτηθώ από το τόσο τιμητικό για μένα αξίωμα του Δημάρχου Κονιστρών το οποίο μου εμπιστεύθηκαν οι συνδημότες μου για τρεις [3] συνεχείς τετραετίες και να ασχοληθώ απερίσπαστος με την προεκλογική μου εκστρατεία, την ανταλλαγή απόψεων και την ενημέρωση των συνδημοτών μου.
 Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα όλους όσους με τίμησαν επί δώδεκα [12] συνεχή έτη και υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω και στο μέλλον να αγωνίζομαι για την επίλυση των προβλημάτων της περιοχής μας με τον ίδιο ζήλο.
 Εξακολουθώ να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στο νέο Δήμο Κύμης – Αλιβερίου.
Ο τόπος μας ζει μια πρωτόγνωρη οικονομική δυσπραγία, όπου κυριαρχεί το “μνημόνιο” και οι πολίτες νοιώθουν σκληρά τις επιπτώσεις του. Αυτές τις επιπτώσεις μόνο ένας ισχυρός, βιώσιμος Δήμος μέσα από κατάλληλες πολιτικές μπορεί να τις αμβλύνει. Γι’ αυτό χρειάζεται Δήμαρχος με γνώση, εμπειρία, αποτελεσματικότητα και πρόγραμμα δράσης.
Ζητώ να μου δείξετε και πάλι την εμπιστοσύνη σας για να βγούμε ανώδυνα και απ’ αυτή τη κρίση.
Ζητώ τη στήριξή σας για να δημιουργήσουμε μαζί ένα Δήμο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες του κάθε δημότη.
Δεν με πτοούν όσες μεθοδεύσεις και μηχανορραφίες αν χρησιμοποιηθούν.     Η αλήθεια θα λάμψει!
 Σας καλώ να αγωνιστούμε όλοι μαζί ώστε ο τόπος μας να δει καλύτερες μέρες.»


Δημήτρης Λ. Παπαναστασίου
Υποψήφιος Δήμαρχος Κύμης Αλιβερίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου