Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΥΛΩΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΤΣΟΥΛΗ

Ανακοίνωση εξέδωσε ο σημερινός Δήμαρχος Δημ. Κατσούλης, για πρακτικές που έχουν να κάνουν, και είδαν το φως της δημοσιότητας σε site  και κυκλοφορούν στο νέο Δήμο Κύμης – Αλιβερίου, ότι δήθεν σημερινός Δήμαρχος, πρώην Βουλευτής και υποψήφιος Δήμαρχος έφαγαν πόρτα από την Γ. Γραμματέας κ. Διαμαντοπούλου, επειδή της ζήτησα να βγάλει απόφαση σε βάρος Δημάρχου της περιοχής.
Το πλήρες κείμενο του Δ. Κατσούλη έχει ως εξής: Τις τελευταίες ημέρες ορισμένοι άθλιοι «κατασκευστές» προβοκατόρικων και λασπολογικών σεναρίων εμπλέκουν το όνομά μου σε δήθεν προσπάθεια επιβολής διοικητικού μέτρου σε βάρος συναδέλφου Δημάρχου και μάλιστα εκ νέου Υποψηφίου. Το εγχείρημα πέρα από παντελώς ανυπόστατο είναι και προκλητικά ανήθικο διότι μου αποδίδει πρακτικές τις οποίες ουδέποτε ακολούθησα, ενέργειες που δεν συνάδουν με την προσωπική και πολιτική ηθική μου και  την αυτοδιοικητική μου συνείδηση όταν μάλιστα είναι γνωστή και διατυπωμένη δημοσίως, για άλλες περιπτώσεις,  η πολιτική και νομική μου άποψη περί των διοικητικών μέτρων σε βάρος των Δημάρχων. Συνεπώς πέραν των άλλων, προδήλως «φτηνών» και «ανήθικων» πολιτικών στοχεύσεων σε βάρος μου, η συγκεκριμένη λασπολογία προσβάλει, και με την νομική έννοια, με τον πιο βάναυσο τρόπο την προσωπικότητά μου την οποία είμαι υποχρεωμένος να υπερασπίσω και στο νομικό επίπεδο. Συνιστώ και ελπίζω να μην χρειαστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου