ΕΣΕΕ: Να προτιμούν οι έλληνες τα εγχώρια προϊόντα με κωδικό (barcode) που να ξεκινάει με τον αριθμό 520
Να δείξουν οι Ελληνες καταναλωτές την προτιμήσή τους στα εγχώρια προϊόντα με κωδικό (barcode) που ξεκινάει με τον αριθμό 520, ''τα οποία εκτός από την σταθερά υψηλή ποιότητα που διαθέτουν, θα αποκτήσουν, με τον τρόπο αυτό, περισσότερο ελκυστική τιμή'' ζητάει η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ''καταναλώνουμε ότι παράγουμε''.
Η ΕΣΕΕ προτείνει - Την προβολή και προώθηση των Ελληνικών Προϊόντων για να συμβάλλουν στην αύξηση ζήτησης και της συνακόλουθης αύξησης της παραγωγής τους
- Επενδύσεις για την ανάπτυξη των ελληνικών Επιχειρήσεων - Υπηρεσιών και συνολικά της Οικονομίας με σκοπό την μείωση του κόστους μέσα από την αύξηση της Εγχώριας Παραγωγής
- Την ενημέρωση των ξένων αγορών για τα Ελληνικά Προϊόντα ώστε να αυξήσουμε την δυναμική των εξαγωγών
- Την προβολή και προώθηση των Ελληνικών Προϊόντων με στόχο την αύξηση της κατανάλωσής τους από το ελληνικό αγοραστικό κοινό
Όπως σημειώνει η ΕΣΕΕ σε ανακοίνωσή της, στην παρούσα, όμως, φάση, οφείλουμε για πρώτη φορά να μεριμνήσουμε σοβαρά για τα του «οίκου» μας. Πρέπει το νέο αναπτυξιακό μοντέλο να στηριχθεί, σε σημαντικό βαθμό, στην ελληνική παραγωγική βάση και να καλλιεργηθεί μέσα σε ένα εύφορο και προσοδοφόρο επιχειρηματικό έδαφος. Πρέπει να κοιτάξουμε τις αδυναμίες της ελληνικής αγοράς και να δούμε με ποιους τρόπους θα αλληλοτροφοδοτήσουμε ο ένας κλάδος την ανάπτυξη του άλλου. Η εποχή της καταναλωτικής έξαρσης παρήλθε. Πρέπει να εμποτίσουμε τη δράση μας με ένα σύνθημα: «Καταναλώνω, όσα και όσο παράγω». Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται η έννοια του «πατριωτισμού» που προαναφέραμε σε μία κατεύθυνση ενίσχυσης του ελληνικού παραγωγικού ιστού και της ελληνικής αγοράς. Σε δύο παραδοσιακούς κλάδους της ελληνικής ελαφριάς βιομηχανίας, την υπόδηση και τα τρόφιμα, το αρνητικό ισοζύγιο εισαγωγών και εξαγωγών ολοένα και μεγαλώνει. Στο κλάδο της υπόδησης το 70% των προϊόντων είναι εισαγόμενο και μόλις το 30% παράγεται εγχώρια, ενώ στα τρόφιμα, 2.000 κωδικοί αντιστοιχούν σε προϊόντα ασιατικής προέλευσης, ένας αριθμός που βρίσκεται σε μία διαρκώς αύξουσα τάση.
Η ΕΣΕΕ προτείνει - Την προβολή και προώθηση των Ελληνικών Προϊόντων για να συμβάλλουν στην αύξηση ζήτησης και της συνακόλουθης αύξησης της παραγωγής τους
- Επενδύσεις για την ανάπτυξη των ελληνικών Επιχειρήσεων - Υπηρεσιών και συνολικά της Οικονομίας με σκοπό την μείωση του κόστους μέσα από την αύξηση της Εγχώριας Παραγωγής
- Την ενημέρωση των ξένων αγορών για τα Ελληνικά Προϊόντα ώστε να αυξήσουμε την δυναμική των εξαγωγών
- Την προβολή και προώθηση των Ελληνικών Προϊόντων με στόχο την αύξηση της κατανάλωσής τους από το ελληνικό αγοραστικό κοινό
Όπως σημειώνει η ΕΣΕΕ σε ανακοίνωσή της, στην παρούσα, όμως, φάση, οφείλουμε για πρώτη φορά να μεριμνήσουμε σοβαρά για τα του «οίκου» μας. Πρέπει το νέο αναπτυξιακό μοντέλο να στηριχθεί, σε σημαντικό βαθμό, στην ελληνική παραγωγική βάση και να καλλιεργηθεί μέσα σε ένα εύφορο και προσοδοφόρο επιχειρηματικό έδαφος. Πρέπει να κοιτάξουμε τις αδυναμίες της ελληνικής αγοράς και να δούμε με ποιους τρόπους θα αλληλοτροφοδοτήσουμε ο ένας κλάδος την ανάπτυξη του άλλου. Η εποχή της καταναλωτικής έξαρσης παρήλθε. Πρέπει να εμποτίσουμε τη δράση μας με ένα σύνθημα: «Καταναλώνω, όσα και όσο παράγω». Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται η έννοια του «πατριωτισμού» που προαναφέραμε σε μία κατεύθυνση ενίσχυσης του ελληνικού παραγωγικού ιστού και της ελληνικής αγοράς. Σε δύο παραδοσιακούς κλάδους της ελληνικής ελαφριάς βιομηχανίας, την υπόδηση και τα τρόφιμα, το αρνητικό ισοζύγιο εισαγωγών και εξαγωγών ολοένα και μεγαλώνει. Στο κλάδο της υπόδησης το 70% των προϊόντων είναι εισαγόμενο και μόλις το 30% παράγεται εγχώρια, ενώ στα τρόφιμα, 2.000 κωδικοί αντιστοιχούν σε προϊόντα ασιατικής προέλευσης, ένας αριθμός που βρίσκεται σε μία διαρκώς αύξουσα τάση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου