Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Δήλωση Αθ. Χειμάρα για το θέμα της ΣΔΟΕ

Με επιστολή του ο Αθανάσιος Χειμάρας, δίνει την επίσημη απάντηση της ΣΔΟΕ, σχετικά με την εμπλοκή του ονόματος του σε παράνομο πλουτισμό, καθώς μετά από διετή έλεγχο της ΣΔΟΕ, δεν προέκυψε κανένα επιβαρυντικό στοιχείο.


Ο κ. Αθ. Χειμάρας στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε, σήμερα 21 Μαρτίου 2013, προέβη στην παρακάτω δήλωση :
« Σας θυμίζω ότι, από την πρώτη στιγμή της εμπλοκής του ονόματός μου, σε αυτή την άδικη ιστορία, όπως αποδεικνύεται και από τον διετή έλεγχο του ΣΔΟΕ , «περί παράνομου πλουτισμού μου » , είχα επισημάνει, με δηλώσεις μου, ότι επιβάλλεται να γίνεται, εξονυχιστικός και σε βάθος έλεγχος, των οικονομικών στοιχείων, σε όλους όσους άσκησαν διοίκηση και διαχειρίστηκαν Δημόσιο χρήμα, αυτοδιοικητικούς και πολιτικούς, αρκεί, να μην δίνονται «τροφή » στη δημόσια διαπόμπευση, προτού, ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Επειδή λοιπόν, ο έλεγχος των οικονομικών της οικογένειάς μου , απέκτησε δημόσιο χαρακτήρα ,είμαι υποχρεωμένος, για να αποκαταστήσω τα πράγματα, να ανακοινώσω, την επίσημη απάντηση του ΣΔΟΕ, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου, από τον οποίο ουδέν μεμπτό προέκυψε!!
Δικαιούμαι επομένως να δηλώσω και τα εξής :
1. Από την πρώτη στιγμή της ενασχόλησής μου με τα κοινά, εδώ και 26 χρόνια, είχα δώσει προτεραιότητα στη χρηστή και διαφανή , διαχείριση του δημόσιου χρήματος, πράγμα που γνωρίζουν όλοι όσοι συνεργάστηκαν μαζί μου, αιρετοί (όλων των Παρατάξεων ) και υπηρεσιακοί όλα αυτά τα χρόνια, για αυτό δεν έπαψα ποτέ, να κοιτώ τους ανθρώπους κατευθείαν στα μάτια !!
2. Αυτοί που προσπάθησαν, να μου το στερήσουν αυτό, απέτυχαν παταγωδώς και διαψεύστηκαν, πρώτα από τους πολίτες και μετά από τις επίσημες αρχές.
3. Οι λασπολόγοι και οι συκοφάντες ,που ξεκίνησαν τον πόλεμο λάσπης, εναντίον μου, λίγο πριν από τις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές, με στόχο την πολιτική μου εξόντωση, και με αποκορύφωμα την « ανώνυμη » καταγγελία στο ΣΔΟΕ ΑΘΗΝΩΝ, σε βάρος μου , για « παράνομο πλουτισμό », παίρνουν σήμερα και επίσημα τις απαντήσεις τους !!!
Αναγνωρίζω σε όλους το δικαίωμα να κρίνουν την προσφορά μου ως Αυτοδιοικητικό και Βουλευτή, αλλά δεν επιτρέπω σε κανέναν να κρίνει την εντιμότητά μου.
Ελπίζω να κατανοήσουν, ότι οι πολιτικοί, αναδεικνύονται από το έργο τους και όχι από τις συκοφαντίες.
Επίσης θέλω να τους θυμίσω αυτό που λέει ο λαός μας , ότι « ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρεται » .
Και φυσικά , όλα εδώ πληρώνονται !!
Ευχαριστώ »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου