Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Καταγγελία δημότη για ύβρεις και απειλές από το Δήμαρχο Καρύστου. «Άντε γαμ…ου ρε μ@λ@κ@».

Για απαράδεκτη και προσβλητική συμπεριφορά καταγγέλλει τον Δήμαρχο Καρύστου, Νίκο Μανώλη, ο δημότης – τοπικός Σύμβουλος Μαρμαρίου, Θανάσης Γουλανδρής,
ο οποίος σε επιστολή του προς τα ΜΜΕ κάνει λόγο για αναίτιες ύβρεις και απειλές από το Δήμαρχο προς αυτόν, στην προσπάθειά του, όπως αναφέρει, να ενημερώσει για πιθανή πυρκαγιά στο Μαρμάρι και επίσης καταγγέλλει για συμπεριφορά σωματοφύλακα το Δημοτικό Σύμβουλο, Σταμάτη Μαστροδήμα.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
«Θέλω να καταγγείλω στους συνδημότες μου ως απαράδεκτη και προσβλητική για το πρόσωπό μου, αλλά και για το θεσμό που υπηρετεί, τη συμπεριφορά του Δημάρχου Καρύστου, Νίκου Μανώλη, ο οποίος το βράδυ της Πέμπτης, 13 Σεπτεμβρίου, σε καφενείο του Μαρμαρίου, χωρίς να τον προκαλέσω, και χωρίς καν να απευθυνθώ σε αυτόν, με εξύβρισε χυδαία.
Πήγα στο καφενείο και ενημέρωσα τον συνδημότη μου Δημήτρη Βουλή για το ότι είδα προς στον Άγιο Κωνσταντίνο λάμψη που θα μπορούσε να ήταν πυρκαγιά και ένα αυτοκίνητο με φάρο να κινείται προς τα εκεί και του συνέστησα πως θα ήταν χρήσιμο να πάει να δει τι συμβαίνει, δεδομένου ότι γνωρίζει καλά την περιοχή.
Τότε, ο Δήμαρχος μου επιτέθηκε φραστικά λέγοντας μου, «άντε γαμ...ου ρε παλιοκουμμούνι, που θες να σώσεις εσύ το χωριό» και όταν έκπληκτος του απάντησα «Δήμαρχε τι είναι αυτά που λες», συνέχισε, λέγοντάς μου «άντε γαμ...ου ρε μαλάκα, γαμώ το Χ ..... σου σκατορουφιάνε», φράσεις που ακούγονταν σε όλο το καφενείο.
Η συμπεριφορά του αυτή δεν δικαιολογείται για κανένα λόγο, ακόμα και αν ο κ. Μανώλης δεν βρισκόταν σε κατάσταση νηφαλιότητας, όπως επίσης δεν δικαιολογείται και μόνο προβληματισμούς πρέπει να δημιουργεί σε όλους το «θα δεις τι έχω να σου κάνω», κάτι που μου είπε φεύγοντας και που πάλι άκουσε όλο το καφενείο.
Πραγματικά, με αγωνία περιμένω την υλοποίηση της απειλής του και τι θα μου κάνει εκείνος που, βάσει του θεσμικού του ρόλου – αν τον αντιλαμβάνεται έτσι και αν μπορεί να τον υπηρετήσει- πρώτο μέλημά του είναι η προστασία των δημοτών του.
Επίσης, θέλω να γνωρίσω στους συμπολίτες μου ότι ο Δήμαρχος για τη δική του προστασία μάλλον έχει "σωματοφύλακα" και αυτός είναι ο Δημοτικός Σύμβουλος από τον Καφηρέα, Σταμάτης Μαστροδήμας ( Σαντορίνης), ο οποίος, ενώ καθόταν και αυτός στο τραπέζι, σηκώθηκε και κινούμενος απειλητικά προς το μέρος μου και μαζί του και ο Δήμαρχος, μου είπε «λίγα με το Δήμαρχο και στρίβε», φράση και εικόνα γενικότερα και των δύο που παραπέμπουν αλλού και όχι σε εκπροσώπους Δημοτικής Αρχής, οι οποίοι τιμήθηκαν με ψήφους.
Θανάσης Γουλανδρής»

http://www.karystiapress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου