Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Τα "γαλλικά" του Σταυρίδη για όσους αντιδρούν στις αποκρατικοποιήσεις

Το γύρο του διαδικτύου κάνει συνέντευξη που παραχώρησε σε νορβηγική εφημερίδα ο τέως πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέλιος Σταυρίδης, κατά την οποία είπε «Fuck you» για όσους αντιδρούν στις ιδιωτικοποιήσεις, ενώ παράλληλα σχολιάζει και τη νοημοσύνη των Ελλήνων.

Η συνέντευξη στην εφημερίδα «Bergens Tidente», δόθηκε ενώ ο κ. Σταυρίδης ήταν ακόμη στη θέση του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ.
Όταν ρωτήθηκε για τις αντιδράσεις των πολιτών στα σχέδια για το πάρκο του Ελληνικού ο κ. Σταυρίδης είπε χαρακτηριστικά: «Κάνουν μόνο κήρυγμα. Λένε μόνο όχι, όχι, όχι! Fuck you. Μην μου λες όχι. Πες μου ναι, πες μου πώς θα γίνει. Συγγνώμη έτσι έχει η κατάσταση. Μη μου λες γιατί δεν μπορεί να γίνει, αυτό είναι κοινή λογική. Πες μου πώς θα γίνει, πώς θα το κάνουμε πραγματικότητα».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, αναφερόμενος στη νοημοσύνη των Ελλήνων σημείωσε: «Αν οι Έλληνες είχαν έστω μέτρια νοημοσύνη, ο Πειραιάς θα ήταν μεγαλύτερο λιμάνι κι απ' το Αμβούργο, εδώ και 10 χρόνια. Μακάρι να ζούσα στη Νορβηγία. Ή μακάρι να είχα γύρω μου Νορβηγούς και να ζω στην Ελλάδα», είπε στη συνέντευξη που δημοσιεύθηκε με τίτλο «Πωλείται: ηλιόλουστη χώρα με 11 εκατ. κατοίκους».
Τέλος, όταν η δημοσιογράφος της εφημερίδας του επεσήμανε πως και η Νορβηγία έχει μεγάλο δημόσιο τομέα, της απάντησε «Ναι, αλλά δεν έχετε αρκετό ήλιο»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου