Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Χαμογελάστε !!! Η παρθένα


Η νεαρά παρθένος θα έβγαινε ραντεβού για πρώτη φορά και συμβουλεύθηκε την γιαγιά της:
 Κάτσε εδώ κόρη μου, να σου πω εγώ για τα νεαρά αγόρια. 
  • Λοιπόν, θα προσπαθήσει να σε φιλήσει, -θα σου αρέσει-, αλλά μην τον αφήσεις. 
  • Μετά θα προσπαθήσει να πιάσει το στήθος σου, -θα σου αρέσει-, αλλά μην τον αφήσεις. 
  • Ύστερα θα προσπαθήσει να βάλει το χέρι του, ανάμεσα στα πόδια σου, -θα σου αρέσει-, αλλά μην τον αφήσεις. 
  • Αλλά, το πιο σημαντικό, θα θέλει να ανεβεί επάνω σου και να κάνει το κέφι του,-θα σου αρέσει-, αλλά μην τον αφήσεις. Θα ατιμάσει την οικογένειά μας.
 Πάει, λοιπόν, στο ραντεβού η μικρά και μετά ανυπόμονα ήθελε να τα πει όλα στην γιαγιά της: 
  • "Γιαγιά όλα πήγαν όπως ακριβώς μου τα είπες. Αλλά δεν τον άφησα να ατιμάσει την οικογένειά μας. 
  • Όταν προσπάθησε να ανεβεί πάνω μου, τότε τον αναποδογύρισα, ανέβηκα πάνω του, και ατίμασα εγώ την οικογένειά του!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου