Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Χαμογελάστε κάνει καλό!!!

Ο πότης
Ήταν δύο φίλοι, ο Γιάννης και ο Κώστας, που αποφοίτησαν μαζί από το πανεπιστήμιο.
Συμφώνησαν να συναντιώνται στο ίδιο μέρος την ίδια μέρα,την ίδια ώρα, κάθε 5 χρόνια.
Μετά από πέντε χρόνια, συναντιώνται στο προκαθορισμένο μέρος. Οπότε,  λένε τις επιτυχίες τους:
- Εγώ, λέει ο Γιάννης,πλέον είμαι διάσημος δικηγόρος. Εσύ;
- Εγώ, λέει ο Κώστας, πίνω πολύ.Μα πάρα πολύ!

Μετά από πέντε χρόνια, ξανασυναντιώνται.
- Εγώ, λέει ο Γιάννης, έγινα διπλωματικός ακόλουθος. Εσύ;
- Εγώ, λέει ο Κώστας, πίνω ακόμα. Μα πάρα πολύ!

Και πάλι μετά από πέντε χρόνια, ξανασυναντιώνται.
- Εγώ, λέει ο Γιάννης, έγινα αντιπρόεδρος. Εσύ;
- Εγώ, λέει ο Κώστας, πίνω ακόμα.Μα πάρα πολύ!
Ύστερα από πέντε χρόνια, ο Γιάννης περιμένει τον Κώστα στο ίδιο μέρος. 
Περιμένει, περιμένει, μα ο Κώστας άφαντος. 
Μετά από κάμποση ώρα, βλέπει ένα μεγάλο ελικόπτερο, από κάποια απόσταση και γύρω του πολλά άλλα συνοδευτικά ελικόπτερα. Προσγειώνονται όλα μαζί, και υπηρέτες κατεβαίνουν από τα συνοδευτικά ελικόπτερα και στρώνουν κόκκινα χαλιά, παίζουν μουσική, για να κατέβει ο Κώστας από το μεγάλο ελικόπτερο!!! 

- Βρε Κώστα, λέει ο Γιάννης, πού βρήκες τόσα χρήματα; Πώς τα κατάφερες; τον ρωτάει έκπληκτος!

-Πού να στα λέω ρε φίλε!!! Πούλησα τα μπουκάλια!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου