Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Χαμογελάστε !! Η Φαρμακοποιός

Μπαίνει ένας νεαρός σε ένα φαρμακείο και ρωτάει την ηλικιωμένη κυρία που είναι πίσω από τον πάγκο:
"Συγνώμη, μπορώ να μιλήσω με τον φαρμακοποιό"; 
"Εγώ είμαι", του απαντάει η ηλικιωμένη. 
"Ωωω, ξεχάστε το καλύτερα. Χαίρετε".
"Νεαρέ μου, εγώ και η αδερφή μου είμαστε φαρμακοποιοί εδώ και σαράντα χρόνια. Έχουμε ακούσει τα πάντα! Μην ντρέπεσαι λοιπόν".
"Εεε, καλά εντάξει. 

Ακούστε το πρόβλημά μου:
Όταν μου σηκωθεί, μένει έτσι για πολλές ώρες, δεν πέφτει με τίποτε! 
Τι θα μπορούσατε να μου δώσετε; 

"Μια στιγμή να συμβουλευτώ και την αδερφή μου", λέει η φαρμακοποιός και χάνεται για λίγο πίσω από μία κουρτίνα.

Επιστρέφει σε λίγα λεπτά. 
"Νεαρέ μου, μίλησα με την αδερφή μου. Σου δίνουμε 1000 ευρώ τον μήνα και το ένα τρίτο του φαρμακείου"!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου