Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Με αιχμές για την λειτουργία της Δημάρχου Αλιβερίου, υπέβαλε την παραίτηση του από αντιδήμαρχος Ταμυνέων ο Καρκαλέτσης Κώστας


 Στην επιστολή παραίτησης του προς την δήμαρχο Ταμυνέων Κ Καράπα ο αντιδήμαρχος Κ. Καρκαλέτσης από το εν λόγω αξίωμα, κάνει λόγο για έλλειψη συνεργασίας μεταξύ των δημοτικών συμβούλων και της δημάρχου.
Στην επιστολή του αναφέρει: "Επειδή το αξίωμα του Αντιδημάρχου Ταμυνέων-αξίωμα πρωτίστως εξυπηρέτησης του πολίτη-προϋποθέτει βασικούς κανόνες λειτουργίας και δεοντολογίας οφείλω να δηλώσω τα πάρα κάτω.
Η ανύπαρκτη συνεργασία μεταξύ των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημάρχου η μηδενική πληροφόρηση για θέματα της αρμοδιότητας μου η αποκατάσταση μου στους τομείς αρμοδιότητας μου αλλά και οι αποφάσεις που λαμβάνονται χωρίς να τις πληροφορούμαι αλλά ούτε και να καταθέτω την άποψη μου καθιστούν κενού περιεχομένου το ρόλο μου ως αντιδημάρχου.
Επειδή λοιπόν δεν επιθυμώ να συμπράξω σε ενέργειες για τις οποίες ουδεμία ευθύνη η πληροφόρηση έχω και με γνώμονα την υπεράσπιση της προσωπικής μου αξιοπρέπειας σας υποβάλω την παραίτηση μου ως Αντιδημάρχου και των υπολοίπων αρμοδιοτήτων που μου έχουν ανατεθεί και παραμένω απλός Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ταμυνέων".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου