Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Γ. Μητροπέτρος Δεν ανήκω στο "ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ"


Επειδή σε σχετική ανακοίνωση του πολιτικού κόμματος «ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» φέρομαι ως μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής Ευβοίας, έχω να δηλώσω τα εξής, προς πλήρη ενημέρωση των πολιτών.
«Ουδέποτε υπέγραψα οποιανδήποτε αίτηση ή άλλο έγγραφο για συμμετοχή μου στο εν λόγω πολιτικό κόμμα. Η φιλική μου σχέση αλλά και η ιδεολογική μου κοινωνική- πολιτική συγγένεια, με πολλά από τα μέλη του κόμματος, και με τα οποία έχουμε βρεθεί σε κοινά μετερίζια,  δεν σημαίνει αυτόματα και ένταξή μου σε αυτό.

Σέβομαι τον αγώνα και την αγωνία πολλών πολιτών, αλλά και το δικαίωμά τους για πολιτική έκφραση των ιδεών τους, αυτό άλλωστε σημαίνει δημοκρατία, αλλά ο καθένας επιλέγει τον δικό του τρόπο, χρόνο, μέσω αντίδρασης και αντίστασης, σε αυτά που βιώνουμε σήμερα και που έχουν καθηλώσει και αποδομήσει ό,τι με αγώνες είχαν κατακτηθεί.
Εύχομαι τέλος, στους φίλους μου, στο «ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ», καλό αγώνα, καλή δύναμη, για ενημέρωση των πολιτών και ευόδωση των προσδοκιών και των στόχων τους.  Θα τους παρακολουθούμε και θα μελετούμε τις θέσεις τους. Οι περισσότεροι είναι φίλοι μου και συναγωνιστές και θα συνεχίσουν να είναι.»

Γ. Μητροπέτρος
Οικονομολόγος

Χαλκίδα 26/8/2011     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου