
Όπως εξηγεί η WSJ, τα 400 εκατ. ευρώ που πλήρωσε η DT ήταν ευκαιρία μπροστά στα σχεδόν 4 δισ. ευρώ που έχει δαπανήσει από το 2008 για να αποκτήσει το 30% του ΟΤΕ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ενδιαφέρον για την απόκτηση του 55% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών έχει εκφράσει η Fraport, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.
Ενδιαφέρον υπάρχει όμως και από εταιρείες άλλων χωρών, ειδικά όταν οι τιμές των προσφερόμενων περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου είναι πολύ χαμηλές. Η τσεχική CEZ έχει δηλώσει ότι θα εξέταζε πιθανές αγορές μονάδων ηλεκτροπαραγωγής, την ώρα που η Αθήνα αναζητά αγοραστή για το 17% της ΔΕΗ.
Βέβαια, η WSJ μιλά και για εταιρείες που θέλουν να αποχωρήσουν από την Ελλάδα, επικαλούμενη δηλώσεις εκπροσώπου της Hochtief, σύμφωνα με τις οποίες, η γερμανική κατασκευαστική έχει εξετάσει κάποια μορφή πώλησης ή δημόσιας εγγραφής των δραστηριοτήτων της στη χώρα. Η Hochtief κατέχει το 40% του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και μερίδια σε δύο μεγάλα projects αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου