Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

«Στην τηλεόραση τα μισά αγοράκια μιλάνε σαν την ξαδέρφη μου» - Γεμίσαμε …ντιζέζ !

Ο κορυφαίος κωμικός Θύμιος Κρακατσάνης μιλώντας σε συνέντευξη του αποκαλύπτει την θέση του για τους ομοφυλόφιλους. «Δεν με ενδιαφέρει πώς ζει ο καθένας. Είναι δικαίωμά του.  
Με ενδιαφέρει να μην είναι συντεχνία, να μην παρασύρει την κοινωνία σ' ένα λάθος δρόμο. Έχω γνωρίσει ομοφυλόφιλους που τους θαυμάζω κι έχω πει πολλές φορές Μακάρι όλοι οι Έλληνες να ήταν έτσι! Δεν έχω ταμπού.
Αν αφορά την ιδιωτική ζωή κάποιου, δεν έχω άποψη. Όταν πρόκειται για την δημόσια ζωή του, τότε ναι, έχω. Στην τηλεόραση γεμίσαμε ντιζέζ. Τα μισά αγοράκια μιλάνε σαν την ξαδέρφη μου. Κι αν η ξαδέρφη μου ήταν έξυπνη και έλεγε σημαντικά πράγματα, θα το έτρωγα! Αλλά αν είναι ηλίθια, για ποιο λόγο να το φάω; people

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου