Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Μαρκόπουλος: «Πως να λυθεί το ιδιοκτησιακό έτσι;»



Είναι η δεύτερη φορά που μόνος μου, από όλους τους βουλευτές του νομού, τοποθετούμαι στο βήμα της Βουλής για το ιδιοκτησιακό της Εύβοιας. Και αναφέρομαι στους βουλευτές που προσέτρεξαν και αυτοί να καταθέσουν μετά από εμένα την ίδια τροπολογία για ξεκάρφωμα, αλλά θεώρησαν αγγαρεία να την υπερασπιστούν στην βουλή, όπως και αγνόησαν την ανάγκη να αλλάξουν το ιδιοκτησιακό όταν συμμετείχαν στην κυβέρνηση. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για την υστέρηση της Εύβοιας.


Ασφαλώς δικαιούνται οι πολίτες της Εύβοιας και ιδιαίτερα της νότιας Εύβοιας να εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα. Προσωπικά έχω βγάλει τα δικά μου όταν δέχθηκα την επίθεση όσων έχουν τα συμφέροντα τους στην συντήρηση του γελοίου αυτού καθεστώτος που επιβάλει στους πολίτες να πληρώνουν φόρους για κτήματα που δεν μπορούν να υπενοικιάσουν ή να αξιοποιήσουν. Είναι ωστόσο γνωστό ότι τα δημοσιεύματα και τα εγκάθετα blogs πανελλαδικής εμβέλειας, δεν με πτοούν. Μάλλον με πεισμώνουν.

Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω την αναμέτρηση με το άδικο και θα συνεχίσω να πιέζω την κυβέρνηση για να διορθώσει την αδικία. Δεν έχω εξαρτήσεις από κανένα συμφέρον. Ωστόσο όλοι γνωρίζουμε ότι καμία επένδυση δεν πραγματοποιείται όταν η τοπική κοινωνία αδικείται κατάφορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου