Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Σταρούλα Οικονομέα: Για μια ακόμα φορά γίνομαι θύμα προβοκατόρικης επίθεσης

Επιστολή απέστειλε η Σταυρούλα Οικονομέα προς αποκατάσταση της αλήθειας, σχετικά με ανάρτηση σε τοπικό BLOG, το πρωί της 24ης Απρίλη για ένταξη της στο κόμμα του Λοβέρδου.
Σε   επικοινωνία με το  EVIAPOST,  δήλωσε ότι το συγκεκριμένο BLOG κατά επανάληψη της κάνει  "προβοκατόρικη" προβολή,  με ψευδή και προβοκατόρικα σχόλια χωρίς να μπορεί να καταλάβει το γιατί. 

Στην επικοινωνία μας συνεχίζει, παρά της τηλεφωνικές επικοινωνίες που έχει με την υπεύθυνη, όπως δηλώνετε από το blog και παρά της διαβεβαιώσεις που της δίνει, συνεχίζετε η τακτική της διαβολής της.  
Τελικά το blog  κατέβασε την ανάρτηση μετά από αρκετές ώρες και μετά από την έντονη διαμαρτυρία της, χωρίς ωστόσο η νεότερη ανάρτηση του εν λόγω site να προχωρήσει σε πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας. Για τον λόγο αυτό δίνει στη δημοσιότητα την επιστολή της για να αποκατασταθεί πλήρως η αλήθεια.
Στην ίδια επικοινωνία που είχαμε η ίδια μας δήλωσε πως είναι δυνατό εγώ να εν ταχθώ    στο κόμμα του Λοβέρδου, όταν πρόκειται για ένα σκληρό νεοφιλελεύθερο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ το οποίο έχει τεράστιες πολιτικές ευθύνες για την αποδόμηση του ΠΑΣΟΚ. Εγώ δεν έφυγα από το φιλελεύθερο ΠΑΣΟΚ για να εν ταχθώ σε ένα νεοφιλελεύθερο μόρφωμα που είναι το κόμμα του Λοβέρδου μας δίλωσε χαρακτηριστικά  
Το πλήρες κείμενο της επιστολής της είναι το ακόλουθο:
«Για μία ακόμα φορά γίνομαι θύμα προβοκατόρικης επίθεσης από το eviatop! Σε χθεσινή ανάρτησή  του έχοντας μάλιστα και την φωτογραφία μου ανάμεσα στα άλλα, ρωτάει αν μετά την απογοήτευσή μου απο το Πασόκ τα τελευταία 2 χρόνια θα συγκινηθώ απο το κόμμα του κυρίου Λοβέρδου και θα ενταχθώ σ αυτό. Παρά την έντονη τηλεφωνική διαμαρτυρία μου στην υπεύθυνη του eviatop, και την παραδοχή της ότι έχω δίκιο και ότι δεν θα ξανασυμβεί, η ανάρτηση ούτε κατέβηκε, αλλά ούτε και διορθώθηκε. Τα ερωτηματικά και τα αποσιωποιητικά που βάζει το συγκεκριμένο μπλογκ περί πιθανής συγκίνησής μου από το κόμμα του κ. Λοβέρδου, αφορούν το συγκεκριμένο μπλογκ ( οι προβοκάτορες πάντα έτσι λειτουργούσαν...)! Είναι γνωστό από την εν γένει πολιτική μου στάση, πως εδω και 2 περίπου χρόνια βρίσκομαι σπίτι μου χωρίς να έχω προσχωρήσει σε κανέναν άλλο πολιτικό χώρο-και ούτε εχω σκοπό-, διότι διαφώνησα με το μεταλλαγμένο Πασόκ, αλλά ούτε φυσικά και η νεομετάλλαξη του κ.Λοβέρδου με αγγίζει. Αντιθέτως μάλιστα με απωθεί! Αρα, τα γραφόμενα του είναι πάλι εκ τού πονηρού! Παρακαλώ να αναρτήσετε την διαμαρτυρία μου, διαφορετικά θα αναγκαστώ να υπερασπίσω τον εαυτό μου οπως εγώ νομίζω»...
Σταυρούλα Οικονομέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου