Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Χαλαρά!!! Αν είσαι γυναίκα μην πεις ποτέ στο σύντροφό σου


Το υποσχεθήκαμε μας το ζητήσατε δύο αναγνώστριες χθες, υλοποιούμε την υπόσχεση..

“Το … σου είναι μικρό”, ή “Αυτά που λένε ότι το μέγεθος δε μετράει τα λένε οι μικρού μεγέθους. Φυσικααααά και μετράει”. Για τον άντρα μετράει πιο πολύ απ’ όσο φαντάζεσαι
“Μωρό μου…. θα μου πάρεις εκείνη τη σαλοπέτα που λέγαμε;”. Πρώτον: Δεν ξέρουμε τι είναι η σαλοπέτα. Δεύτερον: Προχτές δεν πήγες για ψώνια. Τρίτον: Τι νομίζεις ότι κάνω; Ότι είμαι ιδιοκτήτης τράπεζας; Τέταρτον: Δε σ’ ακούω αγάπη μου…. δεν έχει σήμα το κινητό… Έλα… ναί; ναι;… Γαμώ τα κινητά μου…
“Καλά ε…. ο … είναι και γαμώ! Πολύ ωραίος!”. Δεν είναι πιο εύκολο απλά να μας κλωτσήσετε στα αχαμνά;
“Τη γάμησα την πιστωτική σου…”. Βασικά καλό είναι να μην το κάνετε, όχι να μην το λέτε. Αλλά από την άλλη, επειδή θα το κάνετε έτσι κι αλλιώς, το να μην το πείτε είναι μια καλή αρχή. Δεν θέλω κάποιον που με ξεζουμίζει οικονομικά να μου το χτυπάει στα μούτρα. Πάρτε παράδειγμα τον Υπουργό Οικονομίας με τι τρόπο το κάνει.
“Ο πρώην μου ….”… ότι και να ακολουθεί μετά είναι κατακριτέο. Δεν αρχίζουμε μια πρόταση έτσι λέμε…
 “Πάαααλι σεξ;”… Όπως λέει και το ρετρό τραγουδάκι της δεκαετίας του 60, “ένα φιλάκι είναι λίγο, πολύ λίγο”…
“Μ’αγαπάααας;”… Δεν είναι τόσο κακό.. απλά η σκέψη που σαν ρυάκι κυλάει στο μυαλό μας είναι “Τι θα μου ζητήσει πάλι;”
“Δεν είσαι καλός στο κρεβάτι”. Εκείνη την κλωτσιά; Μήπως να την ξανασκεφτούμε;
 “Με πιέζεις! Νιώθω πως δεν έχω το χώρο μου. Δεν αισθάνομαι ελεύθερη”. Αυτό που ακούμε είναι: “Κούνα τη χοντροκωλάρα σου από τον καναπέ μαδαφάκα! (Αγγλική έκφραση εμπνευσμένη από τις συνήθειες του Οιδίποδα) Πάρε πούλο! Θέλω να κάτσω να βάψω τα νύχια μου σε 46 διαφορετικά χρώματα, να κοιτιέμαι στον καθρέφτη πως θα ήμουν χωρίς κοιλιά, με μικρότερο κώλο ή με πιο στητό στήθος, να διαλέξω 35 συνδυασμούς ρούχων άσχετα αν θα κάτσω μέσα απόψε, να μιλήσω 32 ώρες στο κινητό με την Κούλα, να διαβάσω Cosmopolitan, να βγώ με τις φίλες μου και να μας την πέσει κανένα τεκνάκι, και να σχολιάζω όλους και όλα για κανα τρίωρο πίνοντας μια γουλιά χυμό μπανάνα-βύσσινο το ημίωρο”.
“Θέλω να πάω διακοπές με τα κορίτσια” ή, ακόμα χειρότερα, χωρίς να έχει προηγηθεί ΚΑΜΙΑ σχετική συζήτηση, “ΑΧΧΧΧ!!!! Τέλεια θα περάσουμε στην Πάρο μόνο γυναίκες… – Εσύ εκεί γίνεσαι χρώματος παντζαρί – Α… – δαγκώνεται και αρχίζει να σκέφτεται το ενδεχόμενο να κλάψει – δε στο’χα πεί; … – βουρκώνει – νιώθω σαν ηλίθια που δεν σε ρώτησα… Τώρα η Σούλα θα’ χει βγάλει ήδη εισιτήρια…. αχ.. μωρό μου τί χαζή που είμαι;”. Κορίτσια, ξέρουμε ότι λέγοντας αυτό σημαίνει ότι θα κάνετε topless στην παραλία, θα γυρνάτε σπίτι να κάνετε μπάνιο και να ετοιμάζεστε 3-4 ώρες για να περάσετε όλο σας το βράδυ κοιτώντας μαυρισμένους, γραμμωμένους τρέντυ μαλάκες πίνοντας το βάρος σας σε αλκοόλ. Η περιγραφή δεν σταματάει εδώ.. αλλά δεν μπορώ να κρεμάσω κόκκινο Χ πάνω δεξιά. Τέλος πάντων, αν έχετε τέτοια πλάνα, πείτε το από νωρίς για να πάρουμε κι εμείς τα μέτρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου