Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Ευάγγελος Μπελιάς:Η θέση μου για το σπίτι του Παπανικολάου



Δεν είναι σε πολλούς γνωστή η σθεναρή κριτική στάση μου σ’ ότι έχει να κάνει με την επισκευή – κατασκευή του σπιτιού του Γ. Παπανικολάου στη Κυμη.
Δεν είναι επίσης σε πολλούς γνωστό ότι οι δικαστικές διενέξεις γιαυτο το θέμα με το κ. Θωμά έχουν να κάνουν με το ρόλο και την άσκηση των καθηκόντων μου ως Δημοτικού. Συμβούλου. 

Ένα σταθμό αυτής της διένεξης θα έχω με τον κ. Θωμά την Δευτέρα στις αίθουσες των Δικαστηρίων.
Η επιλογή μου είναι μια και αταλάντευτη. Να λάμψη η αλήθεια είτε σ’ ένα σταθμό είτε σε πολλούς.
Ο αγώνας μου για διαφάνεια, για σωστή κατασκευή των Δημοσίων Έργων και η τήρηση νομιμότητας κατά την κατασκευή τους είναι αδιαπραγμάτευτος.
Είτε με τον κ. Θωμά απέναντι μου είτε με οποιονδήποτε άλλον.

Δεν μπορώ να συμφωνήσω σε άδειες μικρής κλίμακας που δίνουν τη δυνατότητα  σ’ ένα Δήμο να κάνει εργασίες παράνομες  εκτός άδειας.
Δεν αποδέχομαι σ’ ένα Δήμο να του σταματούν τις οικοδομικές εργασίες και να του επιβάλλουν πρόστιμο ( με ζημιά του Δήμου ) ενώ θα μπορούσε να ήταν νoμιμος.
Δεν αποδέχομαι ο Δήμος να γελοιοποιείται λέγοντας πως δεν πρόλαβα τις μελέτες.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως με ρητή διακοπή εργασιών γίνονται παρανομίες οικοδομικές εργασίες.
Δεν δέχομαι οι εργολάβοι που πληρώνονται κανονικά να δηλώνουν ότι δούλευαν δωρεάν για το Δήμο προφανώς για να καλύψουν τις αδυναμίες του έργου.
Δεν δέχομαι η υπόθεση των εργασιών του σπιτιού Παπανικολάου, κατά την διακοπή των εργασιών, ναναι μια υπόθεση που αφορά το Δήμο, τον Αντιδήμαρχο, το γιο του Αντιδημαρχου,και ο Αντιδήμαρχος να παραλαμβάνει τη μισή στέγη ως έργο .
Δεν δέχομαι η στέγη του σπιτιού Παπανικολάου να έχει κατασκευαστεί και πληρωθεί δυο φορές από τους Δημότες.
Δεν δέχομαι η υπόθεση αυτή να μην εχει συζητηθεί στο Δημ. Συμβούλιο επειδή το αρνείται ο κ. Θωμάς.
Απορώ πως αυτό το σπίτι που έπρεπε να ήταν καμάρι για τη Κύμη να έχει γίνει το αδύνατο σημείο της και σημείο έντονης κριτικής απ’ όλους.
Παρ’όλα αυτά η στάση μου ήταν απόλυτα Αυτοδιοικητικη και μέσα στα πλαίσια του ρόλου μου.
 Ουδέποτε προέβηκα σε καταγγελίες προς Υπηρεσίες για να σταματήσω το έργο η να καταδείξω της αυθαιρεσίες του.
 Ακόμα και όταν ο κ. Θωμάς με μήνυσε για συκοφαντία ενέργησα σύμφωνα με την συνείδηση μου αναμένοντας την απόσυρση της.
 Δεν το έπραξε, είναι γνωστή η τάση του να λύνει Αυτοδιοικητικες διαφορές στο Δικαστήριο.
 Αναγκάστηκα να ανταποδώσω υπερασπιζόμενος την Κύμη, την ιστορία της και τη Δημοκρατική νομιμότητα.
 Σήμερα χαλυβδωμένος  όσο ποτέ άλλοτε θα συνεχίσω σ’όλα τα επίπεδα αυτόν τον αγώνα.
 Γιατί αυτός ο αγώνας δεν είναι προσωπικής δικαίωσης, αλλά δικαίωσης της λειτουργίας των Θεσμών, της Δημοκρατίας και του έλεγχου νομιμότητας στο Δήμο μας.
  Αυτός ο αγώνας μου δίνει την αποφασιστική δύναμη να τοποθετηθώ δημόσια.
  Ανοχή τέλος κ. Θωμά…



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 

ΚΥΜΗ 27-2-2013
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΛΙΑΣ
ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου