Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Νέα παραίτηση στο ΠΑΣΟΚ

Άλλο ένα μέλος του ΠΑΣΟΚ από τους Αμπελόκηπους, στενή συνεργάτης και φίλη της Αικατερίνης Σάββα, που αποχώρησε και αυτή και είναι μέλος της Προσωρινής Νομαρχιακής Επιτροπής της Κοινωνικής Συμφωνίας, υπέβαλε την παραίτησή της από το ΠΑΣΟΚ.
 Η επιστολή παραίτησης της κ. Μαρίας Πέτρου
 Θεσσαλονίκη 28-03-2012
Τον Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ
Μιχάλη Καρχιμάκη


Κοινοποίηση:
Τομέας Μητρώου Μελών και Φίλων του Κινήματος
Μέλη Περιφερειακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Κεντρικής Μακεδονίας
Γραμματείς Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης
Μέλη ΝΕ  ΠΑΣΟΚ Θεσσαλονίκης


Αγαπητέ  Σύντροφε, Μιχάλη Καρχιμάκη

Μετά  την "εκλογή"- διορισμό  του κ. Βαγγέλη Βενιζέλου στην προεδρία του Κινήματος, μιας και  η ¨τράπουλα ήταν σημαδεμένη¨, ολοκληρώθηκε το κύριο μέρος μιας προαποφασιμένης πράξης που είχε και έχει ως στόχο την μετάλλαξη του Κινήματος από Σοσιαλιστικό Δημοκρατικό σε νέο-συντηρητικό ακραία νεοφιλελεύθερο κομμα, πάντα με τις ευλογίες των Τραπεζών και του Κεφαλαίου. Είμαι Μέλος της οικογένειας του ΠΑ.ΣΟ.Κ από την ίδρυση του το 1974, με θλίψη και πόνο παρακολουθώ αγανακτισμένη  όλο αυτό το διάστημα να εφαρμόζονται τακτικές καμόρας σε Κίνημα και Κυβέρνηση, ξεκαθαρίσματα λογαριασμών που μπροστά τους πρακτικές Δον Κορλεόνε και Αλ Καπόνε ωχρειούν.. σε αυτό το νοσηρό κλίμα δεν θέλω να έχω κανένα λόγο και ρόλο, καταθέτω την παραίτηση μου από την θέση μου ως Μέλος της Σ.Ε ΠΑ.ΣΟ.Κ Αμπελοκήπων και από Μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ αρνούμαι να συνυπάρξω με την νέα ηγεσία γιατί δεν την εμπιστεύομαι  . Είναι προφανές ότι δεν θα "κάτσω στο σπίτι" μου. επιλέγω να μάχομαι μαζί με μεγάλη μερίδα συντρόφων μου απέναντι στις δυνάμεις του κρατικοδιαιτισμού και της συντήρησης, μέσα από υγιή δημοκρατικά μετερίζια υπέρ της Κοινωνίας  των πολιτών και όχι υπέρ της κάστας των εκδοτών.                                            
SPN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου