Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Για μαύρο χαβιάρι θα πληρώσει 5 κατσίκες και 2 γουρούνια ο αγρότης

Αγρότης 71 ετών, γέννημα θρέμμα του Καλλίδρομου, για τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών είναι «φοροφυγάς» και θα πρέπει να καταβάλει μέσω της περαίωσης το ποσό των 3.500 ευρώ. Για τους συγχωριανούς του είναι ο πιο φτωχός άνθρωπος στο χωριό.
Για τον ίδιο τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα, καθώς ελάχιστα γνωρίζει και ακόμη λιγότερο δείχνει να τον ενδιαφέρουν τα «λάθη των υπηρεσιών» και τα «γραφειοκρατικά τερτίπια».
Ελάχιστα μάλιστα, μας λέει ότι κατάλαβε, παίρνοντας στα χέρια του το εκκαθαριστικό σημείωμα περαίωσης που του απέστειλε η Δ.Ο.Υ. Λαμίας, και με το οποίο του ζητά την καταβολή 3,500 ευρώ, προκειμένου να κλείσουν τα φορολογικά του βιβλία για τα οικονομικά έτη από 2001 έως 2007, χωρίς την πραγματοποίηση περαιτέρω ελέγχου. «Ποτέ μου δεν είχα πάρε-δώσε
με την εφορία εκτός από την δήλωση που κάνω κάθε χρόνο», ξεκαθαρίζει ο ίδιος. «Δηλώνω 345 ευρώ από την σύνταξη αναπηρίας που μου δίνει ο ΟΓΑ.
5 κατσίκες και 2 γουρούνια «Αυτά έχω» μας λέει. «Αυτή είναι η περιουσία μου. Έτσι έζησα τόσα χρόνια και ποτέ δεν περίμενα πως θα πρέπει να πληρώσω γι’αυτή την πολυτέλεια. Δεν στεναχωριέμαι, μόνο που με πιάνει το παράπονο, τώρα με θυμήθηκαν;» Για το τέλος ο μπάρμπα-Γρηγόρης κράτησε να μας γνωρίσει το μεταφορικό του μέσο.Το μουλάρι του. «Αυτό είναι το καμάρι μου» μας λέει, χαϊδεύοντας το κεφάλι του λευκού μουλαριού. «Με αυτό πάωγια ξύλα, μ’ αυτό κυνήγι, σύντροφός μου στις δουλειές. Δεν πιστεύω να με φορολογήσουν  γι’ αυτό» προσθέτει με χιούμορ.
Πηγή ¨ΗΜΕΡΑ¨

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου