Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Οταν ο Τατσόπουλος έλεγε απαράδεκτους αυτούς που παραιτούνταν χωρίς να παραδίδουν την έδρα τους

Πρωταγωνιστής των τελευταίων ημερών εξαιτίας των δηλώσεών του, ο Πέτρος Τατσόπουλος τέθηκε εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΣΥΡΙΖΑ κρατώντας όμως τη βουλευτική έδρα, παρά τα όσα έλεγε στο παρελθόν για όσους βουλευτές επέλεγαν το δρόμο της παραίτησης.  Εγώ, έλεγε, δεν κωλώνω, αν θελήσω να παραιτηθώ θα το κάνω, αλλά θα παραδώσω την έδρα μου σε αυτούς που με τίμησαν...
Αναλυτικά το απόσπασμα από τη συνέντευξη Τατσόπουλο στο tvxs.gr τον Μάιο του 2012:
Επειδή χωρίς την προίκα του κόμματος δεν μπορείς να μπεις στη Βουλή, θεωρώ απαράδεκτο να μπαίνεις στη βούλη, και για οποιοδήποτε λόγο, συνειδησιακό για παραδειγμα, να έρχεσαι σε αντιπαράθεση με το κόμμα σου και να ανεξαρτητοποιείσαι και να παίρνεις και την έδρα σου μαζί. Θεωρώ απαράδεκτο να μη δίνεις την έδρα σου πίσω στο κόμμα, σε μια τέτοια περίπτωση, όπως έκαναν τα μέλη της ΔΗΜΑΡ, και άλλοι. Και το θεωρώ απαράδεκτο, διότι χωρίς το κόμμα, δεν θα έμπαινες στη βουλή.
Και εγώ είμαι έτοιμος να παραιτηθώ ανά πάσα στιγμή, το έχω άλλωστε αποδείξει στη ζωή μου, δεν κωλώνω, είμαι και ευεπίφορος στις παραιτήσεις, από παραίτηση σε παραίτηση πάω, δηλαδή δεν έχω κανένα πρόβλημα αν θελήσω να παραιτηθώ, αλλά θα παραδώσω και την έδρα μου, σε αυτούς οι οποίοι με τίμησαν με το να με βάλουνε στο ψηφοδέλτιό τους. Κι αυτό θα το κάνω εάν έρθω σε ρήξη με τη συνειδησή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου