Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Μήνυση του Γιώργου Παπαδιόχου κατά του Δημάρχου Δημήτρη Θωμά

Μήνυση κατά του Δημάρχου Κύμης – Αλιβερίου Δημήτρη Θωμά, κατέθεσε ο Γιώργος Παπαδιόχος, για συκοφαντική δυσφήμιση, όπως αναφέρει ο ίδιος με ανακοίνωσή του: 
«Την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011 συνοδευόμενος από τον δικηγόρο μου Νίκο Ζέρβα, υπέβαλα στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Χαλκίδας μήνυση κατά του Δημάρχου Κύμης – Αλιβερίου Δημητρίου Θωμά για τη τέλεση του αδικήματος της συκοφαντικής δυσφήμησης εναντίον μου.

Συγκεκριμένα ο κ. Θωμάς την 22-6-2011 διένειμε σε εκατοντάδες δημότες στο Αλιβέρι δελτίο τύπου-επιστολή με το οποίο με κατηγορούσε ότι αργά το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας, ήτοι της 21-6-2011, προέβην σε επώνυμη τηλεφωνική καταγγελία στην Λιμενική Αρχή Αλιβερίου προκειμένου το Λιμεναρχείο να εμποδίσει τη ρίψη πλωτών εξέδρων στην παραλία οικισμού ΔΕΗ ΑΗΣ Αλιβερίου (παραλία Ανθούπολης) η οποία πραγματοποιούταν με πρωτοβουλία του ιδίου του Δημάρχου Κύμης- Αλιβερίου για την επαναλειτουργία του Ναυτικού Ομίλου Αλιβερίου. Ειδικότερα το ανωτέρω δελτίο τύπου ανέφερε «…Δυστυχώς όμως την Τρίτη 21-6-2011 η Λιμενική Αρχή Αλιβερίου, «ξεχνώντας» τις δεσμεύσεις της και μετά από ανώνυμη πρωϊνή καταγγελία και επώνυμη απογευματινή (από τον εργαζόμενο της ΔΕΗ Γεώργιο Παπαδιόχο), προσπάθησε να εμποδίσει τη ρίψη των πλωτών εξεδρών στη θάλασσα…».
Την 23-6-2011 ο κ. Θωμάς δημοσίευσε το ανωτέρω από 22-6-2011 δελτίο τύπου στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Κύμης – Αλιβερίου στο διαδίκτυο, ενώ το απόγευμα της ίδιας ημέρας πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπου ο ανωτέρω Δήμαρχος  εν τη απουσία μου και παρουσία των δημοτικών συμβούλων και πλήθος δημοτών, επανέλαβε τις κατηγορίες του στο πρόσωπό μου και ειρωνευόμενος το ενδιαφέρον μου προκειμένου να ενημερωθώ για τα όσα συνέβησαν την 21-6-2011 στην παραλία οικισμού ΔΕΗ ΑΗΣ Αλιβερίου, με κατηγόρησε ευθέως ότι παρά την υπηρεσιακή μου ιδιότητα ως υπεύθυνος φύλαξης των εγκαταστάσεων της ΔΕΗ ΑΗΣ Αλιβερίου παραβλέπω κλοπές που γίνονται δήθεν εν γνώσει μου από αλλοδαπούς στον ιδιωτικό χώρο της ΔΕΗ, με τη φράση «Άρα τι πήρες να μάθεις; Ποιοι είναι αυτοί που πέρασαν μέσα από τη ΔΕΗ; όταν η ΔΕΗ νυχθημερόν είναι ανοιχτή και όλοι οι Πακιστανοί και οι υπόλοιποι είναι εκεί και την κατακλέβουν και δεν μιλάς; Τώρα σε έπιασε η ευαισθησία;».
Στην πραγματικότητα όμως την 21-6-2011 αργά το απόγευμα βρισκόμενος στην Αθήνα συμμετέχοντας ως εργαζόμενος της ΔΕΗ και εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ (ΕΤΕ - ΔΕΗ) στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ δέχτηκα τηλεφωνήματα από συναδέλφους και συμπολίτες μου στα οποία ενημερώθηκα για έκτακτα γεγονότα τα οποία έλαβαν χώρο στον ιδιωτικό χώρο του εργοστασίου της ΔΕΗ στο Αλιβέρι. Στη συνέχεια τηλεφώνησα στη Λιμενική Αρχή Αλιβερίου ζητώντας να ενημερωθώ για όσα συνέβαιναν στον ανωτέρω χώρο, στο πλαίσιο αφενός της υπηρεσιακής μου ιδιότητας ως υπεύθυνος φύλαξης των εγκαταστάσεων της ΔΕΗ ΑΗΣ Αλιβερίου και αφετέρου της συνδικαλιστικής μου ιδιότητας ως μέλος του Δ.Σ. Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ, ενώ ουδέποτε προέβην σε καταγγελία, όπως ψευδώς με κατηγόρησε ο κ. Θωμάς. 
Την 6-7-2011 υπέβαλα την ανωτέρω μήνυσή μου κατά του κ. Θωμά για τους ανωτέρω ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς του τελευταίου εναντίον μου, την αναλήθεια των οποίων γνώριζε ο κ. Θωμάς, στη διάδοση των οποίων όμως προέβη με σκοπό να βλάψει την τιμή και την υπόληψή μου αλλά και να πλήξει τη δημόσια εικόνα μου προσωπικά, ηθικά, κοινωνικά και πολιτικά, δεδομένου ότι υπήρξα υποψήφιος στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές σε αντίπαλο από του Δήμαρχου Κύμης – Αλιβερίου συνδυασμό.
Άλλωστε η ακεραιότητα μου είναι αναμφισβήτητη καθώς χαίρω της εκτίμησης των συνδημοτών μου και είμαι γνωστός για την έντονη πολιτική και κοινωνική μου δραστηριότητα σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης στην περιοχή του Αλιβερίου και τη μακρόχρονη συνδικαλιστική μου πορεία αφού έχω εκλεγεί στο Δ.Σ. της Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ και επανειλημμένως στο Δ.Σ. της Ένωσης προσωπικού ΔΕΗ Α.Η.Σ. Αλιβέριου, ενώ επί σειρά ετών συμμετείχα σε διοικητικά συμβούλια αθλητικών συλλόγων της περιοχής.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου