Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

Δημήτρης Κατσούλης: Eίμαι παρών και δεν απέσυρα την υποψηφιότητά μου για το Δήμο Κύμης – Αλιβερίου.


Αρκετοί φίλοι μου τηλεφωνούν τις δύο τελευταίες ημέρες για να με ρωτήσουν εάν απέσυρα την υποψηφιότητά μου για τον Δήμο Κύμης Αλιβερίου. Αφορμή κάποιο γκάλοπ που διενεργεί με όλους τους άλλους υποψηφίους από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ η γνωστή πλέον «Όμικρον Ανάλυσις», με τις ωραίες νεαρές που διέρχονται τα καφενεία των χωριών.
ü      Οφείλω να τους καθησυχάσω και να τους διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος δικής μου απόσυρσης όσο η υποψηφιότητά μου είναι η μόνη που εγγυάται την ενότητα και την ανανέωση της υπό διαμόρφωση προοδευτικής δημοτικής παράταξης. Απλώς εκείνος που παρήγγειλε την δημοσκόπηση ήθελε να ακούγεται να περιορίσει και το κόστος της.


  • Οφείλω όμως και εγώ να ενημερώσω τους ανησυχούντες:


    Είμαι παρών όσο η υποψηφιότητά μου είναι η μόνη που εγγυάται την ενότητα και την ανανέωση της υπό διαμόρφωση προοδευτικής δημοτικής παράταξης με την στήριξη της νέας γενιάς που πρέπει να βγει στο προσκήνιο μπας και προκύψει κάτι καλύτερο στην περιοχή μας και στην Εύβοια.
  • Η νέα Αυτοδιοίκηση είναι ένα πολύ σημαντικό πεδίο αγώνα, ένα νέο πολιτικό διακύβευμα που θέλει την κοινωνία στο προσκήνιο, την ανάδειξη των πολιτικών αξιών της νέας εποχής, είναι μία μεγάλη πρόκληση για την Αλλαγή σε πρόσωπα, Αλλαγή σε νοοτροπίες, Αλλαγή παντού.
  • Στους αγώνες για την Αλλαγή στην Αυτοδιοίκηση, στις μεγάλες θεσμικές μεταρρυθμίσεις, και με τον ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ και με τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ, βρέθηκα στην πρώτη γραμμή. Σε αυτή θα παραμείνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου