Απαγορεύτηκε και η διαφήμιση της Amstel ως παραπλανητική έκρινε το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας
(ΣΕΕ) το σκεπτικό του ΣΕΕ.
«Παραπλανητική ως προς τα βασικά της μηνύματα που προβάλλουν τον
ελληνικό της χαρακτήρα και τη σύνδεση με την ελληνική παράδοση» κρίθηκε η
διαφημιστική καμπάνια της Amstel από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας
(ΣΕΕ).
Το συμβούλιο έκρινε ότι η υπό έλεγχο καμπάνια επικοινωνεί το
χαρακτηριστικό της ελληνικότητας τόσο του προϊόντος όσο και της μάρκας
Amstel τοποθετώντας μάλιστα το στοιχείο αυτό σε ένα πλαίσιο
διαχρονικότητας. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιθανόν να δημιουργηθεί στον
καταναλωτή η εσφαλμένη εντύπωση ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ελληνικό
προϊόν/ελληνική μάρκα που εξαρχής δημιουργήθηκε και καθιερώθηκε στην
Ελλάδα και που ανέκαθεν παράγεται αποκλειστικά με ελληνικές πρώτες ύλες.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στην οποία ανήκει η Amstel είναι υποχρεωμένη να
τροποποιήσει εντός τεσσάρων ημερών τη διαφημιστική καμπάνια σε τηλεόραση
και ραδιόφωνο. Πάντως, η εταιρεία φαίνεται ότι έχει αποσύρει την
καμπάνια πριν από την ανάρτηση της απόφασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου