Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

"Απασφάλισε" ο Ρέππας από τις διαρροές για τα κλειστά επαγγέλματα σε ρόλο πυροσβέστη ο Μόσιαλος

Ευθεία επίθεση στον Γιάννη Ραγκούση εξαπέλυσε ο Δημήτρης Ρέππας με αφορμή διαρροές από το υπουργείο Μεταφορών που έκαναν λόγο για απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας  για το πλήρες άνοιγμα και χωρίς περιορισμούς των κλειστών επαγγελμάτων.

Σε πολύ έντονο ύφος ο κ. Ρέππας απάντησε στη διαρροή του υπουργείου σημειώνοντας πως το Ανώτατο Δικαστήριο δεν έκρινε το δικό του προεδρικό διάταγμα για τους ιδιοκτήτες ταξί που όχι μόνο θα είχε κριθεί συνταγματικό, αλλά θα είχε αποτρέψει τις εικόνες που είδαν όλοι το καλοκαίρι με τους οδηγούς ταξί να αναστατώνουν την τουριστική αγορά.

Στο ερώτημα, γιατί ένα τόσο έμπειρο, κομματικό και έμπιστο στο πρωθυπουργό  στέλεχος όπως ο Δ. Ρέππας έκανε την παρακάτω δήλωση, αφού γνώριζε ότι μόνο προβλήματα θα δημιουργούσε στο Γ. Παπανδρέου. Η απάντηση μπορεί να δοθεί, στο πόσο εκνευρισμένος είναι με τον Γ. Ραγκούση και ότι δεν θα ανεκτή στο μέλλον καμιά αμφισβήτηση στο έργο του. Για τον λόγο αυτό ο κ. Μόσιαλος πήρε θέση πυροσβέστη στην διαμάχη των δύο ανδρών με την δήλωση του.

Η ανακοίνωση του Δημήτρη Ρέππα
«Ουδέποτε κρίθηκε αντισυνταγματικό Προεδρικό Διάταγμα για το άνοιγμα των επαγγελμάτων που με δική μου υπογραφή εστάλη στο Συμβούλιο της Επικρατείας», δήλωσε ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας, με αφορμή δημοσιεύματα για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων.

«Όσον αφορά στο επάγγελμα των μεταφορέων, ''άνοιξε'' για μεν τα φορτηγά δημόσιας χρήσης (ΦΔΧ) με το Ν. 3887/2010, για δε τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης (ΦΙΧ) με Κοινή Υπουργική Απόφαση (αρ. ΚΥΑ: Α8/63771/6239, ΦΕΚ 675), που εκδόθηκε ακριβώς σε συνέχεια αποφάσεων του ΣτΕ, προκειμένου το Δημόσιο να συμμορφωθεί στις συγκεκριμένες αποφάσεις», πρόσθεσε ο Δημήτρης Ρέππας, που χειρίστηκε σχετικά θέματα όταν είχε την αρμοδιότητα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Επιπλέον, επεσήμανε ότι «Όσον αφορά στο Π.Δ. για τα ταξί, ουδέποτε στάλθηκε στο ΣτΕ. Αν το Π.Δ. για τα ταξί είχε σταλεί εγκαίρως στο Συμβούλιο της Επικρατείας, τότε δύο τινά θα μπορούσαν να συμβούν:
Α) Το ΣτΕ, πράγμα βέβαιο, να εγκρίνει το σχετικό Π.Δ. και η χώρα να μην έχει δοκιμάσει αυτήν την αναστάτωση μέσα στην τουριστική περίοδο.
Β) Το ΣτΕ να μην εγκρίνει το Π.Δ. και επομένως οι επαγγελματίες να μην έχουν κανένα λόγο να στραφούν εναντίον της Κυβέρνησης.
Επειδή όμως, όχι μόνον η νομολογία, αλλά και οι πρόσφατες γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ συνηγορούν, είναι βέβαιο ότι θα ενέκρινε το Π.Δ.
Δεν προκύπτει λοιπόν από πουθενά ότι υφίσταται θέμα συνταγματικότητας. Αντιθέτως μάλιστα».
Στο μεταξύ την κόντρα ανάμεσα στους δύο πολιτικούς έχει πυροδοτήσει και η πορεία αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην τρόικα να δείχνουν βελτίωση των οικονομικών μεγεθών. Υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου όμως διευκρινίζουν πως αν και είναι θετικά τα πρώτα βήματα οι στόχοι μηδενισμού των ελλειμμάτων δεν φαίνεται να επιτυγχάνονται έως το τέλος του έτους και θα χρειαστεί αναθεώρηση των σχεδίων.
Μετά τη νέα κόντρα που ξέσπασε σαν "πυροσβέστης" εμφανίστηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο οποίος σε μία "σολωμόντεια" ανακοίνωση δεν άδειασε ούτε τον κ. Ρέππα, αλλά δικαίωσε και τον κ. Ραγκούση.

Η ανακοίνωση του κ. Μόσιαλου
Ποτέ στη χώρα μια κυβέρνηση δεν έχει προχωρήσει σε τόσο μεγάλες διαρθρωτικές αλλαγές, όσο η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε ήδη θεσμοθετήσει την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων.
Η πολιτική αυτή υλοποιείται και στον τομέα των μεταφορών. Έγινε για τα φορτηγά δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης με το Δημήτρη Ρέππα. Γίνεται, με τον Γιάννη Ραγκούση, για τα ταξί.
Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται κοινωνικά ανεύθυνες συμπεριφορές ορισμένων ιδιοκτητών ταξί, που αναστάτωσαν τη ζωή των ελλήνων πολιτών, να εμποδίσουν την υλοποίηση της πολιτικής μας για τα ταξί, η οποία έχει ως γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου