Παρέμβαση στη συνεδρίαση της επιτροπής διαβούλευσης για τις
κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Χαλκίδας έκανα σήμερα το
απόγευμα:
"Δεν έλαβα πρόσκληση για τη συνεδρίαση, αλλά έλαβα την πρωτοβουλία να παρέμβω στη συνεδρίαση ως ενεργός πολίτης και να καταθέσω την άποψη μου για τις δρομολογούμενες κυκλοφοριακές αλλαγές.
"Δεν έλαβα πρόσκληση για τη συνεδρίαση, αλλά έλαβα την πρωτοβουλία να παρέμβω στη συνεδρίαση ως ενεργός πολίτης και να καταθέσω την άποψη μου για τις δρομολογούμενες κυκλοφοριακές αλλαγές.
Ήθελα να παρατηρήσω τα εξής: Η διαβούλευση γίνεται μόνο για μια μέρα, για την ακρίβεια μερικές ώρες. Η μελέτη για τις αλλαγές στο κυκλοφοριακό θα έρθει αύριο προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ θα έπρεπε να είχε αναρτηθεί στη σελίδα του Δήμου Χαλκιδέων ώστε να γίνει διαβούλευση, για εύλογο χρονικό διάστημα και να δοθεί η ευκαιρία στους πολίτες να λάβουν μέρος και να καταθέσουν την άποψη τους, αφού πρώτα ενημερωθούν επαρκώς από τους μελετητές.
Η νοοτροπία των πολιτών δεν θα αλλάξει δια της επιβολής νέων
κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, ώστε να αναγκαστούν να μην χρησιμοποιούν το
αυτοκίνητο τους, αλλά με άλλους τρόπους, όπως το να πειστούν για την
ανάγκη των αλλαγών αλλά και να εκφράσουν την άποψη τους. Σας θυμίζω ότι
σε ανάλογη επιχείρηση κυκλοφοριακών αλλαγών, επί δημαρχίας Μανιάτη, οι
πολίτες τις κατάργησαν από μόνοι τους ως αναποτελεσματικές.
Πιστεύω στη συλλογική διαχείριση των προβλημάτων και επειδή αναφέρθηκαν παραδείγματα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, όπως Φλωρεντία, Παρίσι κλπ. καταθέτω στην επιτροπή και το παράδειγμα της Μποκοτά όπου οι πολίτες αποφάσισαν μέσω δημοψηφίσματος, πειραματικά μέχρι το 2015 να μην κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητα τους κατά τις ώρες αιχμής.
Με όχημα την τεχνολογία, στην οποία δεν έχει δοθεί το απαραίτητο ειδικό βάρος, ο Δήμος Χαλκιδέων θα μπορούσε να κάνει διαβούλευση με τους πολίτες για ένα τέτοιο μεγάλο θέμα και με τη συγκατάθεση και την υποστήριξη τους να προχωρήσει στις όποιες αλλαγές."
Πιστεύω στη συλλογική διαχείριση των προβλημάτων και επειδή αναφέρθηκαν παραδείγματα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, όπως Φλωρεντία, Παρίσι κλπ. καταθέτω στην επιτροπή και το παράδειγμα της Μποκοτά όπου οι πολίτες αποφάσισαν μέσω δημοψηφίσματος, πειραματικά μέχρι το 2015 να μην κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητα τους κατά τις ώρες αιχμής.
Με όχημα την τεχνολογία, στην οποία δεν έχει δοθεί το απαραίτητο ειδικό βάρος, ο Δήμος Χαλκιδέων θα μπορούσε να κάνει διαβούλευση με τους πολίτες για ένα τέτοιο μεγάλο θέμα και με τη συγκατάθεση και την υποστήριξη τους να προχωρήσει στις όποιες αλλαγές."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου