Το επανασυσταθέν Υπουργείο
Μακεδονίας – Θράκης, που είχε καταργήσει το 2009 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, λίγο
μόνο καιρό μετά την επανασύστασή του και τα λειτουργικά έξοδα που αυτή επέφερε
στον εθνικό προϋπολογισμό, προέβη σε διαφημιστικές δαπάνες για την προβολή των
δράσεών του, όπως οι κάτωθι που αναρτήθηκαν στη Διαύγεια:
-
Εφημερίδα "Εξπρές", κόστος 615 ευρώ
-Εφημερίδα "Κέρδος", κόστος 2.460 ευρώ
-Εφημερίδα "Δημοκρατία", κόστος 7.380 ευρώ
-Εφημερίδα "Ναυτεμπορική", κόστος 3.075 ευρώ
-Εφημερίδα "Το Παρασκήνιο", κόστος 3.075 ευρώ
-Εφημερίδα "Καρφίτσα", κόστος 3.075 ευρώ
-Εφημερίδα "Αγγελιοφόρος της Κυριακής", κόστος 6.150 ευρώ
-Εφημερίδα "Μακεδονία", κόστος 6.150 ευρώ
-Εφημερίδα "Κέρδος", κόστος 2.460 ευρώ
-Εφημερίδα "Δημοκρατία", κόστος 7.380 ευρώ
-Εφημερίδα "Ναυτεμπορική", κόστος 3.075 ευρώ
-Εφημερίδα "Το Παρασκήνιο", κόστος 3.075 ευρώ
-Εφημερίδα "Καρφίτσα", κόστος 3.075 ευρώ
-Εφημερίδα "Αγγελιοφόρος της Κυριακής", κόστος 6.150 ευρώ
-Εφημερίδα "Μακεδονία", κόστος 6.150 ευρώ
-
Εφημερίδα «Έθνος», κόστος 1.845 ευρώ
-
Εφημερίδα «Ημερησία», κόστος 1.845 ευρώ
Με
μια πρόχειρη ανάγνωση των ως άνω ποσών και την κατανομή τους στα συγκεκριμένα
Μέσα, εντύπωση προκαλεί ότι τα ποσά δεν ανάλογα της κυκλοφορίας των
εφημερίδων.
Επειδή
η ως άνω επιλογή των Μέσων εγείρει ερωτήματα για τα κριτήρια που ακολουθήθηκαν,
αφού δεν συνάδουν με τους νόμους της αγοράς και την κοινή λογική,
Επειδή
όσοι διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα οφείλουν να κάνουν όσο το δυνατόν χρηστή
διαχείριση, περικόπτοντας κάθε σπατάλη και περιττή δαπάνη,
ερωτάσθε:
1.Κρίνετε ότι οι ως άνω
δαπάνες ήταν επιβεβλημένο να επιβαρύνουν τον εθνικό προϋπολογισμό;
2.Με ποια κριτήρια
επιλέχθηκαν τα παραπάνω Μέσα; Πώς εξηγείται το υψηλό τίμημα σε Μέσα με χαμηλή
κυκλοφορία;
3.Ποιες είναι δράσεις
του Υπουργείου που προβάλλει η ηγεσία προβαίνοντας στις ως άνω διαφημιστικές
δαπάνες;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου