Την αγανάκτηση των εκδρομέων που επέστρεφα από Χαλκίδα αλλά
και από Λαμία, προκάλεσαν τα έργα ασφαλτόστρωσης
που γίνονταν χθες το απόγευμα, στα ύψος των παλιών διόδιων της εθνικής οδού Αθήνας- Λαμίας
στο ρεύμα προς την Αθήνα.
Οι εργασίες γίνονταν στις τέσσερεις λωρίδες κυκλοφορίας ακόμη
και στην ΛΕΑ, από τις πέντε που έχει η εθνική οδός στην γέφυρα Σχηματαρίου. Στο ύψος αυτό η εθνική δέχεται τρεις λωρίδες από Λαμία και δυο από την Χαλκίδα.
Αυτές λοιπόν οι
πέντε λωρίδες τροφοδοσίας στο ύψος της γέφυρας Σχηματαρίου γίνονταν μία, με αποτέλεσμα όπως μας ανέφερα αναγνώστης μας, η ουρά στο
ρεύμα προς Αθήνα ξεκινούσε από την γέφυρα της Ριτσώνας, εκεί που συναντά η παλιά οδός Χαλκίδας –Θήβας
την εθνική οδό και στην Χαλκίδα να φθάνει μέχρι την υψηλή γέφυρα. Ο χρόνος της διαδρομής να είναι δύο ώρες για μια σύνηθης διαδρομή των πέντε λεπτών !!!!
Στην προσπάθεια που κάναμε να "βρούμε" τους λόγους, γιατί γίνονται
έργα Κυριακή απόγευμα, που οι εκδρομείς θέλουν να επιστρέψουν στην Αθήνα, με
ασφάλεια και ήρεμοι, μόνο μια εξήγηση μπορεί κάποιος να λάβει ως σωστή, αυτή που μας ανέφερε
έμπειρος μηχανικός:
«Γιατί την Κυριακή απόγευμα δεν υπάρχουν υπηρεσίες ανοικτές και οι
εργολάβοι μπορούν να χρησιμοποιούν αδήλωτους εργαζόμενους, ώστε να αποφεύγουν
το ΙΚΑ κ.α»
Το ερώτημα όμως που τίθεται η εταιρεία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ» βλέπε ΤΕΡΝΑ, που είναι κάτοχος του έργου το
δέχεται ;;;
Η τροχαία γιατί έδωσε την άδεια σε ώρες αιχμής να γίνονται έργα;;;
Αλήθεια στην Επιθεώρηση Eργασίας της Λειβαδιάς ή της Χαλκίδας
δεν ξέρουμε που ανήκει το έργο, είχε δηλωθεί ότι θα γίνουν εργασίες;;; Τηρήθηκαν
οι προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες;;
Φανταστείτε να μπουν και τα διόδια που ακούγεται τη έχει να γίνει με το μποτιλιάρισμα
ΑπάντησηΔιαγραφή